İngilizce Türkçe Sözlük







21 Mayıs 2012 Pazartesi

Lady GaGa No Way Türkçe şarkı çeviri



Lady GaGa’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan No Way hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


I saw a shadow,I knew that it wasnt mine
bir golge gordum ve bunun bana ait olmadigini biliyorum
Youher, I know that you are intertwined
Sen ve o farkindayim birbirinize kenetlenmissiniz
Even though, her clothes were oneverything
Kiyafetleri ve herseyiyle uzerinde oldugu halde
Your eyes were some elseyou were both to blame
Gozlerin baska yerlerde ve iki tarafta suclu
Dont say a word
hicbirsey soyleme
Im sure that it wont be enough
bunun yeterli olmayacagina eminim
To erase what I know just happens now what dreams are made of
Simdi sadece neler oldugunu ne hayaller kuruldugunu silip atmak icin

This is my houseI wont allow that disrespect
Burasi benim evim ve Bu kabaliga izin vermicem
Baby dont look at me that
Bebegim bakma bana oyle
I Dont belong to you, runaway
Sana ait degilim , firari
(Chorus)
Cuz baby now that your caught what am I supposed to say
Cunku bebegim yakalanisin ne demiliyim ki
when its so wrong that what you did but I still feel this way
Yanlis oldugu zaman yaptigin ama hala bu sekil hissediyorum
I cant believe it, or forget it, what I saw today
Buna inanmiyorum veya unut gitsin bugun gordugumu
And if youre wondering if Im staying answer is no way
Ve eger merak ediyorsan eger ben cevabi bekliyorsam bu kesinlikle hayirdir
No Way (A love game)
Kesinlikle hayir ( bi ask oyunu)
No Way (I cant believe it babe)
kesinlikle hayir ( buna inanmiyorum bebegim)
No Way (No Way)
Kesinlikle hayir imkani yok

Something I saw, something I know did not belong to me
Gordugum bildigim seyler bana ait degildi
But then I thought that theres no way you would do that to me
ama o zaman dusundum ki senin bunu bana yapmandanbaska yol yok
Remember last week, when you went outside to use your phone
gecen haftayi hatirla disardayken, telfonu kullanmak icin
I felt a chill but told myself that it was from the cold
Bir titreme hissetim ama kendi kendimebunun soguktan oldugunu soyledim
And I just woke up, but I wish that it was a nightmare
Az once uyandim ama bunun bi kabus olmasini istedim
Cos when I have those, it isnt real this one is
cunku bunlar oldugunda gercek gibi degildi tipki bunun gibi
This is my heart,I wont allow that disrespect
burasi benim evim ve saygiziliga izin vermicem
Baby dont look at me that
bebeim bana oyle bakma
I Dont belong to you run away
sana ait degilim firari
(Chorus)

Take your thingsgo
Esyalarini al ve git
You can take the dinner leftover from last night
Dun geceden kalma yemek artiklarini alabilirsin
I made you your favourite,
Goodbye
Seni senin favorin yaptim , hoscakal
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=kQXNnE_5tqM]
No Way türkçesi, No Way çeviri, No Way Türkçesi, No Way türkçe çevirisi, No Way şarkısının çevirisi, No Way şarkı çevirisi, No Way şarkı sözü, No Way şarkı sözü çevirisi, No Way video klibi, No Way klip izle, No Way cümle çevirisi, No Way canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder