İngilizce Türkçe Sözlük







29 Mayıs 2012 Salı

Britney Spears My Baby Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears My Baby Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan My Baby hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Tiny hands, yes, that's you
Ufak eller, evet, bu sensin

And all you show, it's simply true
Ve tüm gösterdiğin, basitçe gerçek

I smell your breathe, it makes me cry
Senin nefesini kokluyorum, beni ağlatıyor

I wonder how I've lived my life
Hayatımı nasıl yaşadığımı merak ediyorum

'Cause without you
Çünkü sensiz

How did I get through?
Zor zamanı nasıl atlattım ?

All of my days without you?
Sensiz geçen tüm günlerimi ?

Now living with you, see everything's true
Şimdi seninle yaşıyorum ve herşeyin gerçek olduğunu görüyorum

My baby, it's you
Bebeğim, o sensin

My baby, my baby, my baby
Bebeğim, bebeğim, bebeğim

With no words at all, so tiny and small
Kelimeler olmadan, çok ufak ve küçük

In love I fall, so deep, so deep
Aşk içinde düşüyorum, çok derine, çok derine

My precious love, sent from above.
Benim değerli aşkım, cennetten gönderildi

My baby boo, God I thank you, God I thank you
Benim sevgili bebeğim, Tanrım sana teşekkür ederim, Tanrım sana teşekkür ederim

'Cause without you
Çünkü sensiz

How did I get through?
Zor zamanı nasıl atlattım ?

All of my days without you?
Sensiz tüm günlerim ?

Now living with you, see everything's true
Şimdi seninle yaşıyorum ve herşeyin doğru olduğunu görüyorum

My baby, it's you
Bebeğim, o sensin

My baby, my baby, my baby
Bebeğim, bebeğim, bebeğim

'Cause without you
Çünkü sensiz

How did I get through?
Zor zamanı nasıl atlattım ?

All of my days without you?
Sensiz tüm günlerim ?

Now living with you, see everything's true
Şimdi seninle yaşıyorum ve herşeyin doğru olduğunu görüyorum

My baby, it's you
Bebeğim, o sensin

My baby, my baby, my baby
Bebeğim, bebeğim, bebeğim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=P5o8ac8obNg]
My Baby türkçesi, My Baby çeviri, My Baby Türkçesi, My Baby türkçe çevirisi, My Baby şarkısının çevirisi, My Baby şarkı çevirisi, My Baby şarkı sözü, My Baby şarkı sözü çevirisi, My Baby video klibi, My Baby klip izle, My Baby cümle çevirisi, My Baby canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder