İngilizce Türkçe Sözlük







30 Mayıs 2012 Çarşamba

Britney Spears Seal It With A Kiss Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears Seal It With A Kiss Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Seal It With A Kiss hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


See you at tonights
Seni bu gece gördüm

Smilingtalking
Gülümseyip konuşurken

We can be polite, when we know theyre watching
Bizi izlediklerini bildiğimiz zaman kibar davranabiliriz

But I want you that,
Ama seni o şekilde istiyorum

Yeah, I want you that
Evet, seni o şekilde istiyorum

Say youre just a friend
Sadece bir arkadaş olduğunu söyledim

Im a little liar
Biraz yalancıyım

When we play pretend
İnkar ettiğimiz zaman

Body is on fire
Bedenin tutuşuyor

Cause I it that,
Çünkü bunu o şekilde seviyorum

Yeah, I it that
Çünkü bunu o şekilde seviyorum

Come here closer
Biraz yakına gel

Baby, dont be shy
Bebeğim, utanma

Cross my hearthope to die
Kalbimle kesiş ve ölmeyi dile

Keep me secret me & you
Beni gizli tut, sen ve ben

And seal it with a kiss
Ve bunu bir öpücükle mühürle

Ooooh ooooh ooooh

In the shadows its hot
Gölgelerin içinde, sıcak olan yerde

Know the risks of getting caught
Yakalanmanın risklerinin farkındayım

Wanna taste forbidden fruit
Yasak meyvenin tadına bakmak istiyorum

And seal it with a kiss
Ve bunu bir öpücükle mühürlemek

Ooooh ooooh ooooh

When you look at me
Bana baktığında

There is no mistaking
Hata yapmak yok

telepathy
Telepati gibi

I know what you thinking
Ne düşündüğünü biliyorum

That you want me that
Beni o şekilde istediğini biliyorum

Yeah, you want me that
Evet, beni o şekilde istiyorsun

Ultraviolet light
Kızılötesi ışık

Burning hot you do
Senin gibi yakıyor

Can we synchronize?
Birbirimize ayak uydurabilir miyiz?

Meet me in the back room
Benimle arka odada buluş

Cause I it that,
Çünkü bunu o şekilde seviyorum

Yeah, I it that
Evet, bunu o şekilde seviyorum

Come here closer
Biraz yakına gel

Baby, dont be shy
Bebeğim, utanma

Cross my hearthope to die
Kalbimle kesiş ve ölmeyi dile

Keep me secret me & you
Beni gizli tut, sen ve ben

And seal it with a kiss
Ve bunu bir öpücükle mühürle

Ooooh ooooh ooooh

In the shadows its hot
Gölgelerin içinde, sıcak olan yerde

Know the risks of getting caught
Yakalanmanın risklerinin farkındayım

Wanna taste forbidden fruit
Yasak meyvenin tadına bakmak istiyorum

And seal it with a kiss
Ve bunu bir öpücükle mühürlemek

Ooooh ooooh ooooh

Say youre just a friend
Sadece bir arkadaş olduğunu söyledin

Im a little liar
Biraz yalancıyım
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=h6Vq_rZdiRU]
Seal It With A Kiss türkçesi, Seal It With A Kiss çeviri, Seal It With A Kiss Türkçesi, Seal It With A Kiss türkçe çevirisi, Seal It With A Kiss şarkısının çevirisi, Seal It With A Kiss şarkı çevirisi, Seal It With A Kiss şarkı sözü, Seal It With A Kiss şarkı sözü çevirisi, Seal It With A Kiss video klibi, Seal It With A Kiss klip izle, Seal It With A Kiss cümle çevirisi, Seal It With A Kiss canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder