İngilizce Türkçe Sözlük







24 Mayıs 2012 Perşembe

Britney Spears Don't Hold It Against Me Türkçe şarkı çeviri

Britney Don't Hold It Against Me Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Don't Hold It Against Me hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.
 

 

 


Listen up
Dinle

You said that you would treat me right
Bana iyi davranacağını söyledin
But now all we do is fight
Ama şimdi tüm yaptığımız kavga etmek
You said that you would love me long
Beni uzunca seveceğini söylemiştin
But oh boy you were wrong
Ama sen hatalıydın

You should have known that I don't play
Bilmelisinki ben oynamıyorum
So get outta my f**king way and
Çekil benim lanet yolumdan ve
Don't hold it against me baby
Onu bana karşı tutma bebeğim
You're the one who forced me to leave
Sen beni ayrılığa zorlayan tek kişisin
So don't hold it against me
Onu bana karşı tutma

Cause you had it
Çünkü onu yaptın
But you lost it
Ama kaybettin
And you'll never get it
Ve asla geri alamayacaksın
Again
Tekrar

You said that you would buy me rings
Bana yüzükler alacağını söylemiştin
But my love don't cost a thing
Ama benim aşkım maddiyatla ölçülmezdi
You said that I'm the only girl
Sen benim tek kız olduğumu söylemiştin
But there's another in your world
Ama dünyanda başka birisi var

You should have known that I don't play
Bilmelisinki ben oynamıyorum
So get outta my f**king way and
Çekil benim lanet yolumdan ve
Don't hold it against me baby
Onu bana karşı tutma bebeğim
You're the one who forced me to leave
Sen beni ayrılığa zorlayan tek kişisin
So don't hold it against me
Onu bana karşı tutma

Cause you had it
Çünkü onu yaptın
But you lost it
Ama kaybettin
And you'll never get it
Ve asla geri alamayacaksın
Again
Tekrar

Boom boom boom
Boom boom boom
You're blowing up my
Beni şişiriyorsun
Boom boom
Boom boom
You're blowing up my love
Aşkımı şişiriyorsun

Boom boom boom
Boom boom boom
You're blowing up my
Beni şişiriyorsun
Boom boom
Boom boom
You're blowing up my
Beni şişiriyorsun
L-O-V-E
A-Ş-K-I-M-I

Yeah you should have known that I don't play
Evet, bilmelisinki ben oynamıyorum
So get outta my f**king way and
Çekil benim lanet yolumdan ve
Don't hold it against me baby
Onu bana karşı tutma bebeğim
You're the one who forced me to leave
Sen beni ayrılığa zorlayan tek kişisin
So don't hold it against me
Onu bana karşı tutma

Cause you had it
Çünkü onu yaptın
But you lost it
Ama kaybettin
And you'll never get it
Ve asla geri alamayacaksın
Again
Tekrar
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=-Edv8Onsrgg]
Don't Hold It Against Me türkçesi, Don't Hold It Against Me çeviri, Don't Hold It Against Me Türkçesi, Don't Hold It Against Me türkçe çevirisi, Don't Hold It Against Me şarkısının çevirisi, Don't Hold It Against Me şarkı çevirisi, Don't Hold It Against Me şarkı sözü, Don't Hold It Against Me şarkı sözü çevirisi, Don't Hold It Against Me video klibi, Don't Hold It Against Me klip izle, Don't Hold It Against Me cümle çevirisi, Don't Hold It Against Me canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder