İngilizce Türkçe Sözlük







22 Mayıs 2012 Salı

Lady GaGa The Queen Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa The Queen Türkçe şarkı çeviri Lady GaGa’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan The Queen hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


Oh, tonight I’m gonna show,
-Bu gece, onlara göstereceğim
Them what I’m made of
-Ana maddemi.
The killer queen inside me is coming to say hello
-İçimdeki katil kraliçe selam vermeye geliyor.

Oh, tonight I will return,
-Bu gece döneceğim
The fame and riches earned,
-Şöhrete ve kazanılmış zenginliklere.
With you I’d watch them all be burned
-Seninle birlikte hepsinin yandığını izlerdim.
Woah oh, woah oh

Whenever I start feeling strong,
-Ne zaman güçlü hissetmeye başlasam
I`m called a bitch in the night,
-Gecenin içindeki kaltak olarak anılırım.
But I don’t need these 14 carat guns to win,
-Ama kazanmak için 14 karatlık silahlara ihtiyacım yok
I am a woman, I insist, it’s my life
-Ben bir kadınım, kararlıyım, bu benim hayatım!

I can be, the queen that’s inside of me
-İçimdeki kraliçe olabilirim.
This is my chance to release it,
-Onu serbest bırakmak benim şansım.
Be brave for you you’ll see
-Kendin için cesur ol, göreceksin
I can be, the queen you need me to be
-Olmama ihtiyaç duyduğun kraliçe olabilirim.
This is my chance to be the dance,
-Bu benim şansım, dans etmek için.
Our dream is happening,
-Hayalimiz gerçekleşiyor.
I can be the queen
-Kraliçe olabilirim.

I, wind and hurricane,
-Ben, rüzgar ve kasırgayım.
The stormy sky and rain,
-Fırtınalı gökyüzü ve yağmurum.
When you run dry I’ll flood your pain
-Eğer kurursan, acını bastırırım.
Woah oh, woah oh

In between the moments of the lady I’ve become,
-Dönüştüğüm bayanın anıları arasında
A voice speaks through the noise like drums,
-Davul gibi bir ses duyuluyor.
Rhomp-a-bump-a

Whenever I start feeling strong,
-Ne zaman güçlü hissetmeye başlasam
I`m called a bitch in the night,
-Gecenin içindeki kaltak olarak anılırım.
But I don’t need these 14 carat guns to win,
-Ama kazanmak için 14 karatlık silahlara ihtiyacım yok
I am a woman, I insist, it’s my life
-Ben bir kadınım, kararlıyım, bu benim hayatım!

I can be, the queen that’s inside of me
-İçimdeki kraliçe olabilirim.
This is my chance to release it,
-Onu serbest bırakmak benim şansım.
Be brave for you you’ll see
-Kendin için cesur ol, göreceksin
I can be, the queen you need me to be
-Olmama ihtiyaç duyduğun kraliçe olabilirim.
This is my chance to be the dance,
-Bu benim şansım, dans etmek için.
Our dream is happening,
-Hayalimiz gerçekleşiyor.
I can be the queen
-Kraliçe olabilirim.

The queen
-Kraliçe
[x4]

Stormy night come inside me like never before,
-Fırtınalı gece daha önce hiç olmamış gibi gelir içime.
Don’t forget me when I come crying to heaven’s door
-Cennetin kapısına ağlamaya gelince unutma beni!
I will fly on a challenger across the sky,
-Sorunların üzerinden uçucağım gökyüzünde.
Like a phoenix so you can remind them of the dream I bore
-Anka Kuşu gibi... Bu yüzden onlara sıkıldığım hayali hatırlatabilirsin.

Woah oh, woah oh, woah oh
Woah oh, woah oh, woah oh
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=_5RM-fXSyFs]
The Queen türkçesi, The Queen çeviri, The Queen Türkçesi, The Queen türkçe çevirisi, The Queen şarkısının çevirisi, The Queen şarkı çevirisi, The Queen şarkı sözü, The Queen şarkı sözü çevirisi, The Queen video klibi, The Queen klip izle, The Queen cümle çevirisi, The Queen canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder