İngilizce Türkçe Sözlük







29 Mayıs 2012 Salı

Britney Spears Mmm Papi Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears Mmm Papi Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Mmm Papi hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


Baby, I can be your sweet baby
Bebek, senin tatlı bebeğin olabilirim

When things get crazy
İşler çılgınlaşmaya başladığında

Make sure you come and save me (save me)
Eminim gelip beni koruyacağına (koru beni)

With this fast car
Bu hızlı arabayla

I can really get far
Gerçekten uzaklaşabilirim

And don't brake my heart
Ve kalbimi kırma

Let's make out* ! (let's make out!let's make out!)
Hadi halledelim ! (Hadi halledelim! Hadi halledelim!)

You can come take me away
Gelip, beni alıp götürebilirsin

There's no pressure play all day
Zorlama yok tüm gün oynayalım

Hold me tight and don't let go!
Tut beni sıkı sıkı ve gitme !

Mmm Papa* love you
Mmm babacım, seni seviyorum

Mmm Papa love you
Mmm babacım, seni seviyorum

You love it when I'm freakin' out
Bunu seviyorsun, ben uçtuğumda

Things get rough and there's no doubt
İşler sertleşiyor ve şüphe yok

You will always be there for me
Sen daima benim için orada olacaksın

Mmm Papa love you
Mmm Papa love you

Stuck in the middle of it all
Mahsur kaldım herşeyin ortasında

To many people around me
Birçok insan etrafımda

Can you hear me call?
Çağrımı duyabiliyor musun?

I look this way
Bu yola bakıyorum

And you're not there
Ve orada değilsin

If you dont mind
Eğer kafana takmıyorsan

My soul out there ...
Ruhum oradan...

Mmm Papa, Mmm Papa, Mmm Papa

You can come take me away
Gelip, beni alıp götürebilirsin

There's no pressure play all day
Zorlama yok tüm gün oynayalım

Hold me tight and don't let go!
Tut beni sıkı sıkı ve gitme !

Mmm Papa* love you
Mmm babacım, seni seviyorum

Mmm Papa love you
Mmm babacım, seni seviyorum

You love it when I'm freakin' out
Bunu seviyorsun, ben uçtuğumda

Things get rough and there's no doubt
İşler sertleşiyor ve şüphe yok

You will always be there for me
Sen daima benim için orada olacaksın

Mmm Papa love you
Mmm Papa love you

Mmm Papa, Mmm Papa, Mmm Papi
Mmm Papi, Mmm Papi, Mmm Papi
Mmm Luvi, Mmm Luvi, Mmm Papi

You love it when I'm freakin' out
Bunu seviyorsun, ben uçtuğumda

Things get and there's no doubt
İşler sertleşiyor ve şüphe yok

You love it when I'm freakin' out
Things get and there's no doubt

You can come take me away
Gelip, beni alıp götürebilirsin

There's no pressure play all day
Zorlama yok tüm gün oynayalım

Hold me tight and don't let go!
Tut beni sıkı sıkı ve gitme !

Mmm Papa* love you
Mmm babacım, seni seviyorum

Mmm Papa love you
Mmm babacım, seni seviyorum

You love it when I'm freakin' out
Bunu seviyorsun, ben uçtuğumda

Things get rough and there's no doubt
İşler sertleşiyor ve şüphe yok

You will always be there for me
Sen daima benim için orada olacaksın

Mmm Papa love you
Mmm Papa love you

Now see
Şimdi görüyorsun

I'm mommy
Ben, anneciğim

And that make you Papi
Ve bu seni babacık yapar

And that makes us Luvi
Ve bu da bizim aşkımızı yapar

Mmm Papa, Mmm Papa, Mmm Papa
Mmm Papa, Mmm Papa, Mmm Papa
Mmm Papa, Mmm Papa, Mmm Papa

Let's make out* = Birçok anlamı vardır fakat burada aşk yapmak, sevişmek anlamında kullanılmıştır - "Halledelim!"

Papa* = Asıl anlamı babacığımdır, parçadaki anlamı kısmen değişmez ancak sevdiği kişiye onu koruyan gözlerle baktığı için babacım demiştir. - "Mmm Papa, love you"
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=1MAckYcK-0I]
Mmm Papi türkçesi, Mmm Papi çeviri, Mmm Papi Türkçesi, Mmm Papi türkçe çevirisi, Mmm Papi şarkısının çevirisi, Mmm Papi şarkı çevirisi, Mmm Papi şarkı sözü, Mmm Papi şarkı sözü çevirisi, Mmm Papi video klibi, Mmm Papi klip izle, Mmm Papi cümle çevirisi, Mmm Papi canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder