İngilizce Türkçe Sözlük







22 Mayıs 2012 Salı

Lady GaGa Stuck On Fuckin' You Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa  Stuck On Fuckin' You Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan  Stuck On Fuckin' You hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Got no plans, got no clothes
- Hiç plan yok, hiç kıyafet yok
Got no piano, we got no shows
- Hiç piyano yok, hiç şovumuz yok
No, I've got nothing to do
- Hayır, yapacak hiçbir şeyim yok
But to be stuck on you
- Sana takılı kalmak dışında

Got no flights, out of here
- Burasının dışında hiç uçuşum yok
Got no TV shows until next year
- Önümüzdeki yıla kadar hiç TV şovu yok
No I got nothing to do
- Hayır, yapacak hiçbir şeyim yok
But to be stuck on you
- Sana takılı kalmak dışında

Baby, you're my liquor
- Bebeğim, benim içkimsin
I'm addicted to you
- Sana bağımlıyım
So I'll just be stuck on
- O yüzden ben sadece takılı kalacağım
Stuck on fuckin' you
- Sana takılı kaldım
Stuck on fuckin' you
- Sana takılı kaldım

I don't ever want just another boy or a girl
- Başka bir erkeği veya kızı istemiyorum
Baby you and I,
- Bebeğim sen ve ben
Baby you and I could change the world
- Bebeğim sen ve ben dünyayı değiştirebiliriz
I don't ever want just another boy or a girl to love
- Başka bir erkeği veya kızı sevmek istemiyorum
I'm stuck, stuck, stuck, stuck on you
- Sana takılı, takılı, takılı, takılı kaldım

Got all night, no cameras
- Tüm gece bizim, kamera yok
We got no champagne but we got drugs
- Şampanyamız yok ama ilaçlarımız var
No, I've got nothing to do
- Hayır, yapacak hiçbir şeyim yok
But to be stuck on you
- Sana takılı kalmak dışında

Purple sheets, symbol clock
- Mor çarşaf, saat bir sembol
Gonna spend my time rocking on top
- Vaktimi üstte sallanarak harcayacağım
Yeah, I've got nothing to do
- Evet, yapacak hiçbir şeyim yok
But to be stuck on you
- Sana takılı kalmak dışında

Baby you're my Johnny Walker, baby it's true
- Sen benim Johnny Walker*'msın, bebeğim bu doğru
So I'll just be stuck on, stuck on fuckin' you
- O yüzden sadece takılı kalacağım, sana takılı kalacağım
Stuck on fuckin' you
- Sana takılı kalacağım

I don't ever want just another boy or a girl
- Başka bir erkeği veya kızı istemiyorum
Baby you and I,
- Bebeğim sen ve ben
Baby you and I could change the world
- Bebeğim sen ve ben dünyayı değiştirebiliriz
I don't ever want just another boy or a girl to love
- Başka bir erkeği veya kızı sevmek istemiyorum
I'm stuck, stuck, stuck, stuck on you
- Sana takılı, takılı, takılı, takılı kaldım

Got no plans, got no flights
- Hiç plan yok, hiç uçuş yok
Out of here, no TV shows
- Burdan dışarı, TV şovu yok
But we got mice in the kitchen
- Ama mutfakta faremiz var
So we don't care cause we're in love
- Biz umursamıyoruz çünkü biz aşığız

You're in the shower, I meet you there
- Banyodasın, orda buluşalım
I buy you some hippie sh-t from the Deli downstairs, oh yeah
- Sana biraz hippi eşyası aldım Deli Downstairs'den
Lovin on my man's space, so good
- Benim adamımın yerini seviyorum, çok iyi

Don't forget me baby
- Beni unutma bebeğim
Don't forget me when I leave and go outdoor
- Gittiğimde ve dışarı çıktığımda beni unutma
Cause I know your life will be a snore
- Çünkü biliyorum hayatın sıkıcı olur
You'll be on stuck fuckin' this hooker whore
- Sen bu fahişe or.spuyla tıkılı kaldın
This hooker, wh-re-ooh
- Bu fahişeyle, wh-re-ooh

Got no nothing, you're in the next room
- Hiçbir şey yok, yan odadasın
You fell asleep on my tour bus
- Tur otobüsümde uyuyakaldın
But me and Fernando and Paul will just spend the day of making music
- Ama ben, Fernando ve Paul günü müzik yaparak harcayacağız
But I miss you
- Ama seni özledim

The fridge is broke and we're drinking warm champagne
- Buzdolabı bozuldu ve sıcak şampanya içiyoruz
But we don't care 'cause we're in Minnesota
- Ama umursamıyoruz çünkü Minnesota'dayız
And we're sold out show again
- Ve şovumuzun biletleri yine tükendi
And it's a sold out show again
- Ve bu biletleri tükenmiş şovdayız yine

Johnny Walker: İskoç viskisi
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=W8CPVN3eVhg]

Stuck On Fuckin' You türkçesi, Stuck On Fuckin' You çeviri, Stuck On Fuckin' You Türkçesi, Stuck On Fuckin' You türkçe çevirisi, Stuck On Fuckin' You şarkısının çevirisi, Stuck On Fuckin' You şarkı çevirisi, Stuck On Fuckin' You şarkı sözü, Stuck On Fuckin' You şarkı sözü çevirisi, Stuck On Fuckin' You video klibi, Stuck On Fuckin' You klip izle, Stuck On Fuckin' You cümle çevirisi, Stuck On Fuckin' You canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder