İngilizce Türkçe Sözlük







28 Mayıs 2012 Pazartesi

Britney Spears If U Seek Amy Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears If U Seek Amy Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan If U Seek Amy hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


Oh baby, baby, have you seen Amy tonight?
Oh bebek, bu gece Amy’i gördün mü?
Is she in the bathroom, is she smokin' up outside? (Oh!)
Banyoda mı, dışarıda sigara mı içiyor?
Oh baby, baby, does she take a piece of lime
Oh bebek, bebek, bir parça mı limon alır
For the drink that I'mma buy her, do you know just what she likes?
Ona alacağım içki için, tam olarak neden hoşlandığını biliyor musun?

Oh (Oh)
Tell me have you seen her, cause I'm so (Oh)
Söyle bana onu gördün mü, çünkü ben öyle
I can't get her off of my brain
Onu aklımdan çıkaramıyorum
I just wanna go, to the party she gon' go
Sadece onun gideceği partiye gitmek istiyorum
Can somebody take me home?
Biri beni eve götürebilir mi?
Haha, hehe, haha, ho

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
Say what you want about me
Hakkımda istediğini söyle
But all of the boys and all of the girls
Ama tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
But can't you see what I see?
Ama gördüğümü göremiyor musun?
All of the boys and all of the girls
tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor

Amy told me that she's gonna meet me up
Amy benimle buluşacağını söyledi
I don't know where or when and now they're closin' up the club (Oh!)
Yerini yada zamanını bilmiyorum ama şimdi kulubü kapatıyorlar
I've seen her once or twice before she knows my face
Onu daha önce bir yada iki kez gördüm yüzümü tanıyor
But it's hard to see with all the people standin' in the way (Oh!)
Ama önümde duran bunca insanın arasından onu görmek çok zor

Oh (Oh)
Tell me have you seen her, cause I'm so (Oh)
Söyle bana onu gördün mü, çünkü ben öyle
I can't get her off of my brain
Onu aklımdan çıkaramıyorum
I just wanna go, to the party she gon' go
Sadece onun gideceği partiye gitmek istiyorum
Can somebody take me home?
Biri beni eve götürebilir mi?
Haha, hehe, haha, ho

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
But can't you see what I see?
Ama gördüğümü göremiyor musun?
All of the boys and all of the girls
tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
But can't you see what I see?
Ama gördüğümü göremiyor musun?
All of the boys and all of the girls
tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor

(Love me, hate me) Ohhhh, say what you want about me
(Beni sev, benden nefret et) Ohhhh, benim hakkımda istediği söyle
Ohhhh, but can't you see what I see?
Ohhhh, ama benim gördüğümü göremiyor musun?
(Love me, hate me) Yeahh, say what you want about me
(Beni sev, benden nefret et)eveet, benim hakkımda istediği söyle
(La, la, la, la-la, la, la, la)

So tell me if you see her
Öyleyse söyle bana onu gördün mü
(Let me know what she was wearing and what she was like)
(ne giyiyordu ve nasıl görünüyorsu bana haber ver)
Cause I've been waiting here forever
Çünkü çok uzun zamandır burada bekliyorum
Oh baby, baby, if you seek Amy tonight (Oh!)
Oh bebek, bebek, eğer bu gece Amy’i arıyorsan
Oh baby, baby, we'll do whatever you'll like
Oh bebek, bebek, sen ne istersen yapacağız
Oh baby, baby, baby
Oh bebek, bebek, bebek
Oh baby, baby, baby...
Oh bebek, bebek, bebek…

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
Say what you want about me
Benim hakkımda istediğini söyle
But all of the boys and all of the girls
Ama tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
But can't you see what I see?
Ama gördüğümü göremiyor musun?
All of the boys and all of the girls
tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
Say what you want about me
Benim hakkımda istediğini söyle

Love me, hate me
Beni sev, benden nefret et
But can't you see what I see?
Ama gördüğümü göremiyor musun?
All of the boys and all of the girls
tüm oğlanlar ve tüm kızlar
Are begging to if you seek Amy
Amy’i arar mısın diye yalvarıyor
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0aEnnH6t8Ts]
If U Seek Amy türkçesi, If U Seek Amy çeviri, If U Seek Amy Türkçesi, If U Seek Amy türkçe çevirisi, If U Seek Amy şarkısının çevirisi, If U Seek Amy şarkı çevirisi, If U Seek Amy şarkı sözü, If U Seek Amy şarkı sözü çevirisi, If U Seek Amy video klibi, If U Seek Amy klip izle, If U Seek Amy cümle çevirisi, If U Seek Amy canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder