İngilizce Türkçe Sözlük







21 Mayıs 2012 Pazartesi

Lady GaGa Speechless Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa  Speechless Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Speechless hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


I can’t belive what you said to me
Ne söylediğine inanamadım
Last night when we were alone
Dün gece, yalnızken
You threw your hands up
Ellerini kaldırdın
Baby you gave up, you gave up
Pes ettin

I can’t believe how you looked at me
Bana nasıl baktığına inanamadım
With your James Dean glossy eyes
Parlak James dean gözlerinle
In your tight jeans with your long hair
Dar kotunda, uzun saçlarınla
And your cigarette stained lies
Ve sigaran yalanlarını lekeledi

Could we fix you if you broke?
Kırılmışsan, düzeltebilir miyiz?
And is your punch line just a joke?
Yumruğun sadece şaka mıydı?

I’ll never talk again
Bir daha asla konuşmadım.
Oh boy you’ve left me speechless
Beni dilsiz bıraktın
You’ve left me speechless, so speechless
Dilsiz bıraktık,çok sessiz.

I can’t believe how you slurred at me
Beni nasıl aşaladığına inanamadım.
With your half wired broken jaw
Yarım ağız gevezeliğinle
You popped my heart seams
Lakırdıların kalbimi kırdı (söktü)
On my bubble dreams, bubble dreams
Gösterişli rüyalarımda, rüyalarımda

I can’t believe how you looked at me
Bana nasıl baktığına inanamadım
With your Johnnie Walker eyes
Johnie walker gözlerinle
He’s gonna get youafter he’s through
Seni ele geçirdi
There’s gonna be no love left to rye
Artık aşk olmayacak.

And I know that it’s complicated
Biliyorum, bu çok karışık.
But I’m a loser in love
Ve ben aşkta kaybeden oldum.
So baby raise a glass to mend
Sonunda,
All the broken hearts
Tüm kırık kalplerin parçalarını yamadım.
Of all my wrecked up friends
Tüm kaybeden arkadaşlarımın

I’ll never talk again
Bir daha asla konuşmadım
Oh boy you’ve left me speechless
Beni dilsiz bıraktın
You’ve left me speechless so speechless
dilsiz bıraktın, çok suskun.
I’ll never love again,
Bir daha asla sevmedim.
Oh friend you’ve left me speechless
Arkadaşım, beni dilsiz bıraktın.
You’ve left me speechless, so speechless
Dilsiz, çok sessiz.

Hooow?
Haaaa-oooo-wow?
H-ooow?
Wow

Haaaa-oooo-wow?
H-ooow?
Wow

And after all the drinksbars that we’ve been to
Ve bulunduğumuz tüm barlar ve içtiğimiz içkilerden sonra,
Would you give it all up?
Her şeyi affeder misin?
Could I give it all up for you?
her şeyi affedebilir misin?
And after all the boysgirls that we’ve been through
Birlikte olduğumuz tüm kızlar ve erkeklerden sonra,
Would you give it all up?
Her şeyi affeder misin?
Could you give it all up?
her şeyi affedebilir misin?
If I promise to you boy
Eğer sana söz verirsem,
That I’ll never talk again
Bir daha hiç konuşmayacağıma
And I’ll never love again
Ve bir daha hiç sevmeyeceğime
I’ll never write a song
Hiç şarkı yazmayacağıma
Won’t even sing along
Bir daha yalnız şarkı söylemeyeceğime

I’ll never love again
Bir daha asla konuşmadım.
So speechless
Çok sessizdim(dilsiz)
You left me speechless, so speechless
Beni dilsiz bıraktın, çok sessiz.
Why you so speechless, so speechless?
Neden bu kadar sessizsin, dilsizsin?

Will you ever talk again?
Sen bir daha hiç konuştunmu, konuşucanmı?
Oh boy, why you so speechless?
Of, neden bu kadar sessizsin?
You’ve left me speechless
Beni dilsiz bıraktın.

Some men may follow me
Bazı erkekler beni takip edebilir, peşimden gelebilir.
But you choose “deathcompany”
Ama sen “ölmeyi ve refagati” seçtin.
Why you so speechless? Oh oh oh
Neden böyle sessizsin???
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=_7HvURBhMGE]
Speechless türkçesi, Speechless çeviri, Speechless Türkçesi, Speechless türkçe çevirisi, Speechless şarkısının çevirisi, Speechless şarkı çevirisi, Speechless şarkı sözü, Speechless şarkı sözü çevirisi, Speechless video klibi, Speechless klip izle, Speechless cümle çevirisi, Speechless canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder