İngilizce Türkçe Sözlük







11 Mart 2021 Perşembe

Velet – Yarabandı Almanca Sözleri Türkçe Anlamları

Varsa bi’ giderin ben ölümüne girerim
– Varsa bi ‘ giderin ben ölümüne girerim
Ölüne bile girerim, hadi ölüme gidelim
– Ölün bile girerim, hadi ölüm gidelim
Gücüne giden o zaman evine bi’ dönsün
– Güç gideno zaman evine bi ‘ dönüşün
Cebi para dolan hele bi’ özüne dönsün
– Cebı para dolan hele bi’özüne dönsün

Ya da geriye mi gidelim?
– Ya da geriye mi gidelim?
Acı vereni sevenim beyleri verirken
– Acı vereni yedi beyleri verirken
Bende yandım ahu tuttu lakin
– Bende yandım Ahu tuttu lakin
Gözlerim azarken elimi deydirmem
– Gözlerim azarken elimi deydirmem

Bir birimize girelim
– Birimize girelim
“Gel otur” demem düşmanım ederim
– ‘Gel oturum’ deme düşünce ederim
Sana yemin edebilirim
– Sana yem edebilirim
Bu kalemimi düşürüpte seni rezil ederim
– Bu kalemimi düşüpte seni rezil ederim

Yeteneğimi de deneme
– Yeteneyi de deneme
Demedi deme ki bunu denedim
– Demedı deme ki bunu denedim
Bu kene gibi yapışır bedenine ebedi
– Bu kene gibi yapı bedene ebedi
Bi’ tek rap bilir en derini yar
– Bi’ek rap bilir en derini yar

Bi’ tek rap bilir en derini yar ama
– Bi’ek rap bilir en derini yar ama
Bu diline bi’ daha düşmem
– Bu diline bi’daha düşmem
Ay gözümde dünya kadar ama
– Ay gözümde dünya kadar ama
İnadına gün yüzüne de küsmem
– Inadına gün yükseline de küsmem

İnadına yaralarıma bi’ yarabandı
– Inadına yaraları bi ‘ yarabandı
Yüz verdim yaralarıma abandı
– Yüz verdim yaralarıma veda
Binbir yüzünün birini gördüm diye
– Binbir yüzünün birini göreyim diye
Biri beni yaktı
– Biri beni yaktı

Sen derdimi duydun mu?
– Sen derdimi duydun mu?
Hatrımı bana sordun mu?
– Bana sordun mu?
Bunca yıl nerdeydin?
– Bunca yıl nerdeydin?
Kalkınca mı el verdin?
– Kalkınca mı el verdin?

Al elimi götüne koy dostum
– Al elimi götüne koy dostum’u
Orta parmağım senin olsun
– Orta parmağım Senin olsun
Senin olsun
– Senin olsun
Dünya malı senin olsun
– Dünya malı Senin olsun

Sen derdimi duydun mu?
– Sen derdimi duydun mu?
Hatrımı bana sordun mu?
– Bana sordun mu?
Bunca yıl nerdeydin?
– Bunca yıl nerdeydin?
Kalkınca mı el verdin?
– Kalkınca mı el verdin?

Al elimi götüne koy dostum
– Al elimi götüne koy dostum’u
Orta parmağım senin olsun
– Orta parmağım Senin olsun
Senin olsun
– Senin olsun
Dünya malı senin olsun
– Dünya malı Senin olsun

“Dur, dur, dur!” deme duramam
– “Dur, dur, dur!’deme duramam
Bi’ daha duramam iki yolumu bulamam
– Bi’ha duramam iki yolu bulma
Al vur kır beni kıyamam
– Al vur kırık beni kiyamam
Ama kendimi kıyılara vuramam
– Ama kendi kiyorlara vurmam

Var ve de yok ve de var gibi
– Var ve de yok ve de var gibi
Çok çok olan her yerde bi’ bok bok
– Çok çok olan her yerde bi ‘ bok bok
Bak gözümün içine gör bi’ derde gel
– Bak gözünün için gör bi ‘ derde gel
“Gel” diyene gider gelene giderler
– “Jel” diyene gidere giderler

Anladın mı beni?
– Anladın mı beni?
Sen beni anladın de’mi?
– Sen beni anladın demi?
Sar geri duy beni yeni gibi
– Sar geri duy beni yeni gibi
Bil beni hep yeni biri gibi
– Bil beni hep yeni bir tane gibi

Hey gidi günlerim iyi kötü geçti
– Hey gidi günlerim iyi kötü geçti
Yalnızdım rap hep bana geldi
– Yalnızdım rap hep bana geldi
İlham perilerim çırıl çıplak
– İlham perilerim çırıl çıplak
Dert kucaktan inmez mi?
– Kucaktan inmez mi?

Kitlem var ama beni yok ederse
– Kitlem var ama beni yok ederse
Ve yine de üretirim bu ölüme giderse
– Ve yine de üretirim bu ölume giderse
Rap makinelerini aklıma koydum
– Rap makinelerini aklıma koydum
Dert para birimi bi’ fabrika kurdum
– Dert para birimi bi ‘ fabrika kurdum

Dünya düşlerimde düş
– Dünya düşlerinde
Düşeş beklerken neden bu düşüş?
– Düşeş beklerken neden bu düşeş?
Kargalar leşimi bekler
– Kargalar lezimi bekler
Kartalım kargalara leş vermem
– Kartal kargalara leş vermem

Sen derdimi duydun mu?
– Sen derdimi duydun mu?
Hatrımı bana sordun mu?
– Bana sordun mu?
Bunca yıl nerdeydin?
– Bunca yıl nerdeydin?
Kalkınca mı el verdin?
– Kalkınca mı el verdin?

Al elimi götüne koy dostum
– Al elimi götüne koy dostum’u
Orta parmağım senin olsun
– Orta parmağım Senin olsun
Senin olsun
– Senin olsun
Dünya malı senin olsun
– Dünya malı Senin olsun

Sen derdimi duydun mu?
– Sen derdimi duydun mu?
Hatrımı bana sordun mu?
– Bana sordun mu?
Bunca yıl nerdeydin?
– Bunca yıl nerdeydin?
Kalkınca mı el verdin?
– Kalkınca mı el verdin?

Al elimi götüne koy dostum
– Al elimi götüne koy dostum’u
Orta parmağım senin olsun
– Orta parmağım Senin olsun
Senin olsun
– Senin olsun
Dünya malı senin olsun
– Dünya malı Senin olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder