İngilizce Türkçe Sözlük







11 Mayıs 2012 Cuma

Rihanna - Fool In Love - Türkçe şarkı çeviri

Rihanna - Fool In Love - Türkçe şarkı çeviri

Rihanna 'nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Fool In Love hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

Mama, I found a man
Anne, bir adam buldum
Who loves me and understands
Beni seven ve anlayan
Papa, he’s quite a man
Baba, o tam bir adam
He adores me, he’s my biggest fan
Beni çk seviyor, benim en büyük hayranım
And don’t get me wrong,
Ve beni yanlış anlamayın
I know he’s not perfect in your eyes
Gözlerinizde görüyorum o mükemmel değil
But somehow he’s flawless in mine
Ama bir şekilde benim için kusursuz

And you may tell me to run, run now
Ve bana kaçmamı söyleyebilirsiniz, şimdi kaçmamı
But I can’t do that
Ama bunu yapamam
We’re too far down the hole
Çok dibe battık
He’s got a hold on my soul
Benim ruhumu elinde tutuyor

So I guess I’m a fool
Ve sanırım ben bir aptalım
I’m a fool in love
Ben bir aptal aşığım
But I’m willing to stay here
Ama burada kalmak istiyorum
And bask in the glory of his heart
Ve kalbinin mutluluğunun tadını çıkarmak
I guess I’m a fool in love
sanırım ben bir aptalım
But I’m willing to look so stupid
Ama aptal gibi görünmek istiyorum
Till I’ve had enough
Yeterince alana kadar

Mama, don’t judge me now
Anne, beni şimdi yargılama
I’m not trying to hurt you
Seni incitmeye çalışmıyorum
I know this won’t make you proud
Biliyorum bu seni gurulandırmayacak
Papa, did I let you down?
Baba, senin düşmene izin verdim mi?
Are you ashamed of how your little girl turned out?
Küçük kızındaki değişimden utanıyor musun?

You’ll see a monster
Siz bir canavar göreceksiniz
I see a smile
Ben bir gülümseme görüyorum
You say it’s danger
Siz tehlikeli olduğunu söylüyorsunuz
And I’m in denial
Ve ben inkar ediyorum
But somehow I feel so safe right now
Ama nasılsa şu anda çok güvende hissediyorum

So I guess I’m a fool
Ve sanırım ben bir aptalım
I’m a fool in love
Ben bir aptal aşığım
But I’m willing to stay here
Ama burada kalmak istiyorum
And bask in the glory of his heart
Ve kalbinin mutluluğunun tadını çıkarmak
I guess I’m a fool in love
sanırım ben bir aptalım
But I’m willing to look so stupid
Ama aptal gibi görünmek istiyorum
Till I’ve had enough
Yeterince alana kadar
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=xyUJlKbnmwA]
Fool In Love türkçesi, Fool In Love çeviri, Fool In Love Türkçesi, Fool In Love türkçe çevirisi, Fool In Love şarkısının çevirisi, Fool In Love şarkı çevirisi, Fool In Love şarkı sözü, Fool In Love şarkı sözü çevirisi, Fool In Love video klibi, Fool In Love klip izle, Fool In Love cümle çevirisi, Fool In Love canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder