İngilizce Türkçe Sözlük







14 Mayıs 2012 Pazartesi

Rihanna - Stupid in Love - Türkçe şarkı çeviri

Rihanna - Stupid in Love - Türkçe şarkı çeviri Rihanna 'nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Stupid in Love hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


Stupid in love
Aptalca sevmek
Stupid in love
Aptalca sevmek

Let me tell you something
Sana bir şey söylememe izin ver
Never have I ever
Ben asla
Been a size 10
38 beden olmadım
In my whole life
Tüm hayatım boyunca
I left the engine running
Motorumu açık bıraktım
I just came to see
Sadece görmeye geldim
What you would do if I
Ne yapardın
Gave you a chance
Sana bir şans verseydim
To make things right
Bir şeyleri düzeltmek için

So I made it
Bu yüzden yaptım
Even though Katy
Her ne kadar Katy
Told me this would be nothing
But a waste of time
Bunun zaman kaybından başka bir şey olmadığını söylese de
And she was right
Ve o haklıydı

Dont understand it
Bunu anlamıyorum
Blood on your hands
Ellerinde kan
And still you insist
Ve sen hala ısrar ediyorsun
On repeatedly trying
Durmadan deniyorsun
To tell me lies
Bana yalanlar söylemeyi
And I just don't know why
Ve ben neden bilmiyorum

This is stupid
Bu aptalca
I'm not stupid
Ben aptal değilim
Dont talk to me
Konuşma benimle
Like Im stupid
Aptalmışım gibi
I still love you
Seni hala seviyorum
But I just cant do this
Ama bunu yapamam
I may be dumb but
Belki dilsizim ama
I'm not stupid
Aptal değilim

My new nickname
Yeni takma adım
Is you idiot
Seni ahmak
(Such an idiot)
(öyle ahmak)
Thats what my friends
Bu yüzden arkadaşlarım
Are calling me when
Beni arıyorlar
They see me yelling
Into my phone
Telefonda bağırdığımı gördüklerinde

They tell me let go
Boşvermemi söylüyorlar
He is not the one
O bir tane değil
I thought I saw your potential
Potansiyelini gördüğümü sanmıştım
Guess thats what made me dumb
Sanırım beni budala yapan bu
He don't want it
O istemiyor
Not like you want it
Senin istediğin gibi
Scheming and cheating
Entrikalar ve aldatmalar
Oh girl, why do you
Kızım, neden
Waste your time
Zamanını boşa harcıyorsun?
You know he aint right
Onun haklı olmadığını biliyorsun

Telling me this
Bunu bana anlatıyorsun
I don't wanna listen
Dinlemek istemiyorum
But you insist
Ama ısrar ediyorsun
On repeatedly trying
Durmadan deniyorsun
To tell me lies
Bana yalanlar söylemeyi
And I just don't know why
Ve ben neden bilmiyorum

This is stupid
Bu aptalca
I'm not stupid
Ben aptal değilim
Dont talk to me
Konuşma benimle
Like I'm stupid
Aptalmışım gibi
I still love you
Seni hala seviyorum
But I just cant do this
Ama bunu yapamam
I may be dumb but
Belki dilsizim ama
I'm not stupid
Aptal değilim

Trying to make this work
Bunu çözmeye çalıştım
But you act like a jerk
Ama sen tam bir kaba gibi davranıyorsun
Silly of me to keep
Benim aptallığım bu
Holding on
Dayanmaya çalışmak
But the dunce cap is off
Ama ahmaklık zirvede
You don't know what you lost
Neyi kaybettiğini bilmiyorsun
And you wont realize
Ve fark etmeyeceksin
Till I'm gone, gone, gone
Ben gidene kadar
That I was the one
Which one of us
Is really done
Bizden bitenin sadece ben olduğumu

Ooh
No
Hayır
No
Hayır
No no
Hayır hayır
I'm not stupid in love
Ben aptal aşık değilim

This is stupid
Bu aptalca
I'm not stupid
Aptal değilim
Dont talk to me
Konuşma benimle
Like I'm stupid
Aptalmışım gibi
I still love you
Seni hala seviyorum
But I just cant do this
Ama bunu yapamam
I may be dumb but
Belki dilsizim ama
I'm not stupid
Aptal değilim

I may be dumb but
Belki dilsizim ama
I'm not stupid in love
Ben aptal aşık değilim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=oXKMwtTVPZU]
Stupid in Love türkçesi, Stupid in Love çeviri, Stupid in Love Türkçesi, Stupid in Love türkçe çevirisi, Stupid in Love şarkısının çevirisi, Stupid in Love şarkı çevirisi, Stupid in Love şarkı sözü, Stupid in Love şarkı sözü çevirisi, Stupid in Love video klibi, Stupid in Love klip izle, Stupid in Love cümle çevirisi, Stupid in Love canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder