İngilizce Türkçe Sözlük







11 Mart 2021 Perşembe

Talıb Tale Feat. Zeynəb Həsəni – Səbr Elə Azerice Sözleri Türkçe Anlamları

Həyatin çox çətin anları var
– Avluda çok zor anlar var
Yolunun eniş yoxuşlari var
– Yolda iniş ve çıkışlar vardır
Soyuğu böranları qarı var
– Soğuk algınlığı olanların karları var
Hər qışın sonda baharı var
– Her kış sonunda bir bahar vardır

Həyatin çox çətin anları var
– Avluda çok zor anlar var
Yolunun eniş yoxuşlari var
– Yolda iniş ve çıkışlar vardır
Soyuğu böranları qarı var
– Soğuk algınlığı olanların karları var
Hər qışın sonda baharı var
– Her kış sonunda bir bahar vardır
Sevgidir nurlu ümid yolumuz
– Aşk, parlak umut için yolumuzdur
Tıkanlı olsada sağ solumuz
– Kilitli ise sağ sol
Həyat oyunundakı rolumuz
– Hayat oyunundaki rolümüz
Qovuşan iki aşiq sonumuz.
– Buluşan iki sevgilimizin sonuncusu.

Bir azca sabr əla canım mənim,
– Al biraz sabır canım,
Qarşıda sənlə güzel günlərim
– Önümüzdeki en iyi günler
Arzularım çox inamim mənim,
– Benim dileklerim çok güven benim,
Sənə bağlı bütün ümidlərim
– Senin için tüm umutlarım
Bir azca sabr əla canım mənim,
– Al biraz sabır canım,
Qarşıda sənlə güzel günlərim
– Önümüzdeki en iyi günler
Arzularım çox inamim mənim,
– Benim dileklerim çok güven benim,
Sənə bağlı bütün ümidlərim
– Senin için tüm umutlarım

Bəladır qış dalınca yaz olar,
– Bu yaz kış için,
Pıs günün ömrü dedilər az olar
– Kötü bir günde hayatın daha az olacağını söylediler
Durular sular bilinmaz olar
– Atık su bilinmeyecek
Qara günlər ağ bəm bəyaz olar
– Siyah günler beyaz BAM beyaz olacak
Bəladır qış dalınca yaz olar,
– Bu yaz kış için,
Pıs günün ömrü dedilər az olar
– Kötü bir günde hayatın daha az olacağını söylediler
Durular sular bilinmaz olar
– Atık su bilinmeyecek
Qara günlər ağ bəm bəyaz olar.
– Siyah günler beyaz BAM beyaz olacak.
Bu həyət mənalıdır, deyil boş,
– Hayatta mantıklı, boş değil,
Mənzil xoş olar, niyyətimiz xoş
– Daire hoş olacak, niyet hoş
Könlümüz olsa eşq ilə sərxoş,
– Ruhumuz sevgiden sarhoş ise,
Keçecek birgə illərimiz xoş.
– Birlikte geçirdiğimiz güzel yıllar.

Bir azca sabr əla canım mənim,
– Al biraz sabır canım,
Qarşıda sənlə güzel günlərim
– Önümüzdeki en iyi günler
Arzularım çox inamim mənim,
– Benim dileklerim çok güven benim,
Sənə bağlı bütün ümidlərim
– Senin için tüm umutlarım
Bir azca sabr əla canım mənim,
– Al biraz sabır canım,
Qarşıda sənlə güzel günlərim
– Önümüzdeki en iyi günler
Arzularım çox inamim mənim,
– Benim dileklerim çok güven benim,
Sənə bağlı bütün ümidlərim
– Senin için tüm umutlarım

Gün gələr bu dərdlər gedər
– Gün gelecek, bu sıkıntılar gidecek
Sabr ilə yarım mənim sabr əla
– Sabrımı sabırla yarıya indir
Arzu diləyimiz olmaz bədər
– Sorun istemeyiz.
Xoş günlər qarşıda hələ.
– İyi günler henüz gelmedi.
Üzülsə ümid ürək üzülər
– Umut üzgün kalp yüzük
Sabr ələ canım menim sabr ələ
– Sabrımı al ruhum sabrımı al
Bəxtimiz, tale üzümüzə gülər
– Mutluluk, kader yüzümüze gülümsüyor
Başlayar xoş həyət innən belə.
– Inna’nın keyifli hayatı böyle başlar.

Bir azca sabr əla canım mənim,
– Al biraz sabır canım,
Qarşıda sənlə güzel günlərim
– Önümüzdeki en iyi günler
Arzularım çox inamim mənim,
– Benim dileklerim çok güven benim,
Sənə bağlı bütün ümidlərim
– Senin için tüm umutlarım
Bir azca sabr əla canım mənim,
– Al biraz sabır canım,
Qarşıda sənlə güzel günlərim
– Önümüzdeki en iyi günler
Arzularım çox inamim mənim,
– Benim dileklerim çok güven benim,
Sənə bağlı bütün ümidlərim
– Senin için tüm umutlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder