İngilizce Türkçe Sözlük







11 Mart 2021 Perşembe

Yuno – No Going Back İngilizce Sözleri Türkçe Anlamları

I spend all my time
– Tüm zamanımı harcıyorum.
Waiting all night for you
– Bütün gece seni bekliyorum.
What do you do?
– Ne iş yaparsınız?
I’m tired of trying
– Denemekten yoruldum
Gave up my life for you
– Senin için hayatımdan vazgeçtim
But now i’m through
– Ama şimdi bitti

I know
– Biliyorum
There’s no going back for me, baby
– Benim için geri dönüş yok bebeğim.
You’re nowhere i wanna be
– Bir yerde değilsin. olmak istiyorum
There’s no going back for me, baby
– Benim için geri dönüş yok bebeğim.
Maybe you’ll know how i feel
– Belki nasıl hissettiğimi anlarsın.

La, la, la, la, la, la, la, la, la
– La, la, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la
– La, la, la, la, la
La, la, la, la, la
– La, la, la, la, la

I spend all my days
– Tüm günlerimi geçiriyorum
Thinking of things to say
– Söylenecek şeyleri düşünmek
To keep you sane
– Seni aklı başında tutmak için
You playing your games
– Oyunlarını oynuyorsun.
It’s working on my brain
– Beynimde çalışıyor.
I’m feeling strange
– Garip hissediyorum

I know
– Biliyorum
There’s no going back for me, baby
– Benim için geri dönüş yok bebeğim.
You’re nowhere i wanna be
– Bir yerde değilsin. olmak istiyorum
There’s no going back for me, baby
– Benim için geri dönüş yok bebeğim.
Maybe you’ll know how i feel
– Belki nasıl hissettiğimi anlarsın.

La, la, la, la, la, la, la, la, la
– La, la, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la
– La, la, la, la, la
La, la, la, la, la
– La, la, la, la, la

There’s no going back for me baby
– Benim için geri dönüş yok bebeğim
You’re nowhere i wanna be
– Bir yerde değilsin. olmak istiyorum
There’s no going back for me baby
– Benim için geri dönüş yok bebeğim
Maybe you’ll know how i feel
– Belki nasıl hissettiğimi anlarsın.

La, la, la, la, la, la, la, la, la
– La, la, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la
– La, la, la, la, la
La, la, la, la, la
– La, la, la, la, la

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder