İngilizce Türkçe Sözlük







9 Ocak 2022 Pazar

Asaf Avidan – Lost Horse (Türkçe Çeviri)

All my body’s undulating
Back and forth but it’s too late and
There’s no cure and no sedating
All this pain we’re generating
This prolonged, insane, grotesque thing
That we wrongly have been naming “love”
Honey, this ain’t love, no

Tüm vücudum ileri geri dalgalanıyor ama çok geç
ve ürettiğimiz tüm bu acıyı, yanlış bir şekilde “aşk” olarak
adlandırdığımız bu uzun süreli,
çılgın, grotesk şeyi ne tedavi edebilir, ne de sakinleştirebiliriz.
Tatlım, bu aşk değil, hayır

Pretty soon, I will be feeding
On the taps your little feet in
Silver boots make when they’re fleeing town
And I can’t get around to being
Much surprised by memories speeding
On the road on which we’re bleeding
Love
Honey, this ain’t love

Çok yakında, gümüş çizmeli küçük ayaklarının şehirden kaçarken
bıraktıkları izleri takip edeceğim
Ve kanadığımız yolda hızlanan anılarla pek şaşırmamak elde değil.
Aşk
Tatlım, bu aşk değil

I want you to hold me
Perpendicularly only
A sundial for the gods
We were born, born to fail
I want you to hold me
Perpendicularly only
A sundial for the gods
We were born, born to fail

Beni tutmanı istiyorum
Sadece dik şekilde
Tanrılar için olan bir güneş saati
Doğduk, başarısız olmak için doğduk
Beni tutmanı istiyorum
Sadece dik şekilde
Tanrılar için olan bir güneş saati
Doğduk, başarısız olmak için doğduk

It’s raining cats and dogs and lightning
Strikes my heart and sheds some light on
To the fact it ain’t so frightening
How there hasn’t been your pretty sight in
So much time, my teeth are whitening
From the blood we shed while biting
Love
Honey, this ain’t love

Delilercesine sağanak yağmur yağıyor ve kalbime yıldırım
çarpıyor ve bu kadar uzun zamandır güzel görüşünün
olmamasının o kadar da korkutucu olmadığı gerçeğine
biraz ışık tutuyor.
Isırırken döktüğümüz kandan dişlerim beyazlıyor
Aşk
Tatlım, bu aşk değil

I want you to hold me
Perpendicularly only
A sundial for the gods
We were born, born to fail
I want you to hold me
Perpendicularly only
A sundial for the gods
We were born, born to fail

Beni tutmanı istiyorum
Sadece dik şekilde
Tanrılar için olan bir güneş saati
Doğduk, başarısız olmak için doğduk
Beni tutmanı istiyorum
Sadece dik şekilde
Tanrılar için olan bir güneş saati
Doğduk, başarısız olmak için doğduk

I want you to hold me
Perpendicularly only
A sundial for the gods
We were born, born to fail

Beni tutmanı istiyorum
Sadece dik şekilde
Tanrılar için olan bir güneş saati
Doğduk, başarısız olmak için doğduk

Only
Born to fail

Yalnızca
Başarısız olmak için doğduk

I want you to hold me
Perpendicularly only
A sundial for the gods
We were born, born to fail

Beni tutmanı istiyorum
Sadece dik şekilde
Tanrılar için olan bir güneş saati
Doğduk, başarısız olmak için doğduk

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder