İngilizce Türkçe Sözlük







14 Ocak 2022 Cuma

Molly Burch – Please Be Mine (Türkçe Çeviri)

I told you once, I’ll tell you again
You really are my very best friend
But I, but I had to go, to go
Every time I think of you now
I get so blue somehow
‘Cause I, ’cause I still love you, love you

Sana bir kez söyledim, tekrar söyleyeceğim
Sen gerçekten benim en iyi arkadaşımsın
Ama ben, ama ben gitmek zorundaydım, gitmek zorundaydım
Şimdi seni her düşündüğümde
Bir şekilde çok üzgün oluyorum
Çünkü ben, çünkü seni hala seviyorum, seni seviyorum

Please be mine
Please be mine
Please be mine
Please be mine

Lütfen benim ol
Lütfen benim ol
Lütfen benim ol
Lütfen benim ol

I can feel the days grow cold
Boy, I’d love a hand to hold
Is yours, is yours still for me, for me?
I know I don’t deserve you back
But I’d really like it like that
Would you, would you like it too, it too?

Günlerin soğuduğunu hissedebiliyorum
Oğlum, tutacak bir elim olmasını çok isterim
Senin, senin elin hala benim için mi, benim için mi?
Seni geri hak etmediğimi biliyorum
Ama gerçekten hak etmeyi çok isterim
Sen de ister miydin, ister miydin?

Please be mine
Please be mine
Please be mine
Please be mine

Lütfen benim ol
Lütfen benim ol
Lütfen benim ol
Lütfen benim ol

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder