İngilizce Türkçe Sözlük







7 Ocak 2022 Cuma

Halsey – People Disappear Here (Türkçe Çeviri)

Way down a dark alleyway
And somewhere in the Garden State
A girl from California waits
She has my name but not my face

Karanlık bir sokaktan aşağı
Ve Garden State’de bir yerde
California’dan bir kız bekler
Adımız aynı ama yüzümüz değil

And I, tried to let her be someone
Hoping when the morning comes
She’s not another hit and run that everybody knows

Ve ben onun biri olmasına izin verdim
Umdum ki sabah olunca
O herkesin tanıdığı bir vur ve kaç tarzı bir insan olmayacaktı

The people disappear here, ah
People disappear here, ah
People disappear here, ah
People disappear here, ah

İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah

So let’s say for goodness sake
That she cleans it up and finds her way
But a child can’t affect her fate
And you pay, and you pay, and you pay

Tanrıça aşkına umalım ki
Temizlenmiş ve yolunu bulmuştur
Ama bir çocuk kaderini etkileyemez
Ve sen ödersin, ve ödersin, ve ödersin

And now, maybe if you see someone
Hoping when the evening comes
You’re not another hit and run that everybody knows

Ve şimdi belki birini görüyorsundur
Ve umuyorsundur ki akşam olunca
Herkesin tanıdığı bir vur ve kaç tarzı insan olmazsın

The people disappear here, ah
People disappear here, ah
People disappear here, ah
People disappear here, ah

İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah

I hurt myself to make sure I exist
I pinch myself to make sure that I’m real
I hurt myself to make sure I exist
I need someone to tell me how I feel

Var olduğumdan emin olmak için kendime zarar veriyorum
Gerçek olduğumdan emin olmak için kendimi çimdikliyorum
Var olduğumdan emin olmak için kendime zarar veriyorum
Bana nasıl hissettiğimi söyleyecek birine ihtiyacım var

Cause people disappear here, ah
People disappear here, ah
People disappear here, ah

Çünkü insanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah
İnsanlar burada kayboluyor, ah

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder