İngilizce Türkçe Sözlük







16 Ocak 2022 Pazar

Phoebe Bridgers – Funeral (Türkçe Çeviri)

I’m singing at a funeral tomorrow
For a kid a year older than me
And I’ve been talking to his dad, it makes me so sad
When I think too much about it I can’t breathe

Yarın benden bir yaş büyük bir çocuğun
Cenazesinde şarkı söyleyeceğim
Ve babasıyla konuşuyordum, bu beni çok üzüyor
Bunun hakkında çok fazla düşündüğümde nefes alamıyorum

And I have this dream where I’m screaming underwater
While my friends are all waving from the shore
And I don’t need you to tell me what that means
I don’t believe in that stuff anymore

Ve su altında çığlık attığım bir rüya gördüm
Arkadaşlarımın hepsi kıyıdan el sallıyordu
Ve bana bunun ne anlama geldiğini söylemene ihtiyacım yok
Ben artık o şeylere inanmıyorum

Jesus Christ, I’m so blue all the time
And that’s just how I feel
Always have and I always will
I always have and always will

Tanrım, her zaman çok üzgünüm
Ve sadece böyle hissediyorum
Her zaman hissettim ve her zaman da hissedeceğim
Her zaman hissettim ve her zaman da hissedeceğim

I have a friend I call
When I’ve bored myself to tears
And we talk until we think we might just kill ourselves
But then we laugh until it disappears

Gözyaşlarından boğulunca
Aradığım bir arkadaşım var
Ve kendimizi öldürebileceğimizi düşünene kadar konuşuyoruz
Ama sonra o his kaybolana kadar gülüyoruz

And last night I blacked out in my car
And I woke up in my childhood bed
Wishing I was someone else, feeling sorry for myself
When I remembered someone’s kid is dead

Ve dün gece arabamda bayıldım
Ve çocukluk yatağımda uyandım
Başkası olmak istiyorum, kendime acıyorum
Birinin çocuğunun öldüğünü hatırladığımda

Jesus Christ, I’m so blue all the time
And that’s just how I feel
Always have and I always will
I always have and always will

Tanrım, her zaman çok üzgünüm
Ve sadece böyle hissediyorum
Her zaman hissettim ve her zaman da hissedeceğim
Her zaman hissettim ve her zaman da hissedeceğim

And it’s 4 AM, again
And I’m doing nothing
Again

Ve yine sabah 4
Ve hiçbir şey yapmıyorum
Yine

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder