İngilizce Türkçe Sözlük







20 Aralık 2017 Çarşamba

Galantis&Throttle – Tell Me You Love Me (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 24

Tell Me You Love Me ( Beni Sevdiğini Söyle)

I, I’ve been up all week
Ben, ben bütün hafta uyanıktım
Not getting any sleep, trying to read the signs
Hiç uyumadım, işaretleri okumaya çalıştım
I don’t know how much more I can take
Daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum
How much longer I can wait before I lose my mind
Aklımı kaybetmeden ne kadar uzun bekleyebilirim?
You, for heavens sake, you take my breath away
Sen -Tanrı aşkına- nefesimi kesiyorsun
When you’re not even trying
Denemediğin zamanlarda bile
You got me wondering why, ooh
Beni neden merak ettin, oh?
What if you were mine?
Ya benim olsaydın?

Oh, baby, come on and say it now
Oh, bebeğim, hadi şimdi söyle
Just let the words come out
Sadece sözlerin çıkmasına izin ver
(Tell me you love me)
(Beni sevdiğini söyle)
It’s easy, to say what’s on your mind
Aklında ne olduğunu söylemek kolay
Say it a million times
Milyon kere söyle
(Tell me you love me)
(Beni sevdiğini söyle)

Tell me, tell me, uh
Söyle bana, söyle bana, oh
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle
Tell me, tell me, uh
Söyle bana, söyle bana,oh
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle
Tell me, tell me, tell me
Söyle bana, söyle bana, söyle bana

Come on, I know it’s way too soon
Hadi ama, çok erken olduğunu biliyorum
But I waited for you, I think that’s long enough
Ama senin için bekledim, bence bu yeterince uzun
So long to all those lonely nights, battles and picking fights
Bütün o yalnız geceler, savaşlar ve dövüşmeler için çok uzun
It’s already evening night, I can’t believe my eyes
Zaten akşamın son evreleri, gözlerime inanamıyorum
I wonder if they’ll find myself so fall in love
Acaba kendine bu kadar çok aşık bulacaklar mı?
We could be the perfect match
Biz mükemmel eş olabilirdik
And what’s so wrong with that? Mm
Ve bunun nesi yanlış? Mm

Oh, baby, come on and say it now
Oh, bebeğim, hadi şimdi söyle
Just let the words come out
Sadece sözlerin çıkmasına izin ver
(Tell me you love me)
(Beni sevdiğini söyle)
It’s easy, to say what’s on your mind
Aklında ne olduğunu söylemek kolay
Say it a million times
Milyon kere söyle
(Tell me you love me)
(Beni sevdiğini söyle)

Oh, baby, come on and say it now
Oh, bebeğim, hadi şimdi söyle
Just let the words come out
Sadece sözlerin çıkmasına izin ver
(Tell me you love me)
(Beni sevdiğini söyle)
It’s easy, to say what’s on your mind
Aklında ne olduğunu söylemek kolay
Say it a million times
Milyon kere söyle
(Tell me you love me)
(Beni sevdiğini söyle)

Tell me, tell me, uh
Söyle bana, söyle bana, oh
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle
Tell me, tell me, uh
Söyle bana, söyle bana,oh
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle
Tell me, tell me, tell me
Söyle bana, söyle bana, söyle bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder