İngilizce Türkçe Sözlük







25 Aralık 2017 Pazartesi

The Weeknd – The Town (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 2

You did many things – that I liked, that I liked
Hoşuma giden bir çok şey yaptın
And you like diamond rings
Ve sen elmas yüzüklerden hoşlanıyorsun
I can provide, I can provide for you
Bulabilirim, senin için bulabilirim
You made me feel so good
Bana çok güzel hissettirmiştin
Before I left on the road
Yolda seni bırakmadan hemen önce
And you deserve your name on a crown, on a throne
Ve sen adını bir tacın, bir tahtın üzerinde hak ediyorsun
[x2]

I haven’t been around the town in a long while
Mahellede uzun zamandır yoktum
I apologize but I
Özür dilerim, ama
I’ve been trying to get this money like I got a couple kids who rely on me
Sanki bana güvenen iki üç çocuk varmış gibi bu parayı üzerimden atmaya çalışıyordum
I remember on the bathroom floor before I went on tour when you said we couldn’t do it again
Ben tura çıkmadan önce tuvaletin orda bana ”Tekrar yapamayız” dediğini hatırlıyorum
Cause you had a thing with some other man
Çünkü başka bir adamla aranızda bir şey varmış
You said it was love
O şeyin ”Aşk” olduğunu
And you said you were lost
Ve kaybolmuş olduğunu söylemiştin
Then you wished me good luck – to find somebody to love
Sonra sevecek başka birini bulmam için bana iyi şanslar dilemiştin
But, ooh
Now I’ve heard that you’re single
Ama şimdi tasmandan tutacak birinin olmadığını duydum
And oh, I’ll give you something to live for
Şimdi sana yaşamaya amaç edineceğin bir şey vereceğim
Yes, I would
Evet vereceğim

Honey please
Tatlım lütfen
You never thought you’d ever see my face again
Yüzümü bir daha göreceğini hiç sanmıyordun
But your love just swayed the lies
Ama aşkın sadece yalanlara boyun eğdirdi
when he stared into your eyes
O adam senin gözlerine baktığı zaman
He just might be too good for you
Hatta o adam senin için gereğinden çok iyi olabilir
You’re almost dead to him
Sen neredeyse onun için bir ölüsün
You’re sleeping with a frozen heart
Seni siklemeyen bir kalple düzüşüyorsun
Well baby girl it’s over now
Well baby girl, o iş artık bitti
And you can always count on me
Ve her zaman bana güvenebilirsin
Your unshackled boy, unrestrainted to touch
Senin zincirsiz oğluna, sınırsız dokunuşa özgür oğluna
So immune to love
Aşka bağışık oğluna
And it feels so priceless to me – that you’re always free – that you’ll take me in
Ve senin her zaman özgür olman, senin beni kabul etmen; benim için çok önemli
Now I’m everything, your everything
Şimdi her şey benim, senin her şeyin benim
I bet you’ll take me in
Her iddiasına girerim beni kabul edeceksin
I know you’ll take me in now
Beni şimdi kabul edeceğini biliyorum
The same place I left you in
Seni bıraktığım aynı yerde
Bet you’ll take me in
Beni kabul edeceksin
I know you’ll take me in
Beni kabul edeceğini biliyorum
I know you’ll take me in – the same place I left you in
Seni bıraktığım aynı yerde beni kabul edeceğini biliyorum

You did many things that I liked, that I liked
Hoşuma giden bir çok şey yaptın
And you like diamond rings
I can provide, I can provide for you
You made me feel so good
Before I left on the road
And you deserve your name on a crown, on a throne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder