İngilizce Türkçe Sözlük







26 Haziran 2021 Cumartesi

Babylon Zoo – Spaceman İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Spaceman I always wanted you to go
– Uzay adamı her zaman gitmeni istedim
Into space man (intergalactic Christ)
– Uzaya adam (galaksiler arası Mesih)
Spaceman I always wanted you to go
– Uzay adamı her zaman gitmeni istedim
Into space man (intergalactic Christ)
– Uzaya adam (galaksiler arası Mesih)

Pungent smells they consummate my home
– Keskin kokular onlar consummate benim ev
Beyond the black horizon
– Siyah ufkun ötesinde
Trying to take control
– Kontrolü ele geçirmeye çalışıyorum
See my girl she shivers in her bones
– Bakın benim kız o shivers içinde onu bones
The sun and zenith rising
– Güneş ve zenith yükseliyor
Trying to take us all
– Hepimizi almaya çalışıyor

There’s a fire between us
– Aramızda bir yangın var.
So where is your God
– Peki Tanrın nerede
There’s a fire between us
– Aramızda bir yangın var.
I can’t get off the carousel
– Atlıkarıncadan çıkamıyorum.
I can’t get off the carousel
– Atlıkarıncadan çıkamıyorum.
I can’t get off the carousel
– Atlıkarıncadan çıkamıyorum.
I can’t get off this world
– Bu dünyadan kurtulamıyorum.

The sickening taste
– Mide bulandırıcı tadı
Homophobic jokes
– Homofobik şakalar
Images of fascist folks
– Faşist insanların görüntüleri
Beam me up ’cause I can’t breathe
– Işınla beni çünkü Nefes alamıyorum

Spaceman I always wanted you to go
– Uzay adamı her zaman gitmeni istedim
Into space man
– Uzaya adam

It’s time to terminate the great white world
– Büyük beyaz dünyayı yok etme zamanı


Morbid fascinations television takes control
– Morbid fascinations televizyon kontrol altına alır
Decimation different races fall
– Decimation farklı ırklar düşmek
Electronic information tampers with your soul
– Elektronik bilgi ruhunuzu kurcalar

There’s a fire between us
– Aramızda bir yangın var.
So where is your God
– Peki Tanrın nerede
There’s a fire between us
– Aramızda bir yangın var.
I can’t get off the carousel
– Atlıkarıncadan çıkamıyorum.
I can’t fall off this world
– Bu dünyadan düşemem.

The sickening taste
– Mide bulandırıcı tadı
Homophobic jokes
– Homofobik şakalar
Images of fascist folks
– Faşist insanların görüntüleri
Beam me up ’cause I can’t breathe
– Işınla beni çünkü Nefes alamıyorum

Spaceman I always wanted you to go
– Uzay adamı her zaman gitmeni istedim
Into space man
– Uzaya adam

Spaceman I always wanted you to go
– Uzay adamı her zaman gitmeni istedim
Into space man (intergalactic Christ)
– Uzaya adam (galaksiler arası Mesih)
Spaceman I always wanted you to go
– Uzay adamı her zaman gitmeni istedim
Into space man (intergalactic Christ)
– Uzaya adam (galaksiler arası Mesih)

Spaceman, Spaceman, Spaceman, Spaceman
– Spaceman, Spaceman, Spaceman, Spaceman
Spaceman, Spaceman, Spaceman, Spaceman
– Spaceman, Spaceman, Spaceman, Spaceman
Space… man Spaceman *repeat to fade*
– Uzay… adam Spaceman * solmaya tekrarlayın*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder