İngilizce Türkçe Sözlük







26 Haziran 2021 Cumartesi

Billy Fury – Wondrous Place İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

I found a place full of charms,
– Tılsımlarla dolu bir yer buldum,
A magic world in my baby’s arms.
– Bebeğimin kollarında sihirli bir dünya.
Her soft embrace like satin and lace –
– Saten ve dantel gibi yumuşak kucaklaması –
Wondrous place.
– Harika bir yer.

What a spot in a storm,
– Bir fırtınada ne bir nokta,
To cuddle up and stay nice and warm.
– Sarılmak ve güzel ve sıcak kalmak için.
Away from harm in my baby’s arms –
– Bebeğimin kollarındaki zarardan uzak –
Wondrous place.
– Harika bir yer.

Man I’m nowhere
– Adamım ben hiçbir yerdeyim
When I’m anywhere else,
– Başka bir yerde olduğumda,
But I don’t care,
– Ama umurumda değil,
Everything’s right when she holds me tight.
– Beni sıkı tuttuğunda her şey yolunda.

Her tender hands on my face,
– Yüzümde ihale elleri,
I’m in heaven in her embrace.
– Onun kucağında cennetteyim.
I wanna stay and never go away ‘
– Kalmak ve asla gitmemek istiyorum.
Wondrous place.
– Harika bir yer.

Wondrous place.
– Harika bir yer.

Man I’m nowhere
– Adamım ben hiçbir yerdeyim
When I’m anywhere else,
– Başka bir yerde olduğumda,
But I don’t care,
– Ama umurumda değil,
Everything’s right when she holds me tight.
– Beni sıkı tuttuğunda her şey yolunda.

Her tender hands on my face,
– Yüzümde ihale elleri,
I’m in heaven in her embrace.
– Onun kucağında cennetteyim.
I wanna stay and never go away ‘
– Kalmak ve asla gitmemek istiyorum.
Wondrous place.
– Harika bir yer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder