İngilizce Türkçe Sözlük







23 Haziran 2021 Çarşamba

Eagles Of Death Metal – Don’t Speak (I Came To Make A Bang) İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Don’t move, don’t speak, even whisper
– Kıpırdama, konuşma, fısıldama bile
There’s something happenin’ but don’t be scared
– Bir şeyler oluyor ama korkma.
I’m too smooth, you never see me coming
– Çok pürüzsüzüm, geldiğimi hiç görmüyorsun.
I’m never in a hurry, I’m just movin’ fast
– Asla Acelem yok, sadece hızlı hareket ediyorum

I said HAOW!
– HAOW dedim!
Oh yes you know I said HAOW!
– Oh evet, HAOW dediğimi biliyorsun!
I came to make a bang!
– Patlama yapmaya geldim!
I said HAOW!
– HAOW dedim!
Yeah.
– Evet.
Yes I said HAOW!
– Evet, HAOW dedim!
I came to make a bang!
– Patlama yapmaya geldim!

Pull me, I’m your fabulous weapon
– Beni Çek, ben senin muhteşem silahınım
I’ll hit your target, girl, so you see
– Hedefine ulaşacağım, kızım, gördün mü
Well I’m in too tight, gonna feel it tonight, yeah
– Çok dardayım, bu gece hissedeceğim, Evet
Baby here I stand, I’m your impossible man
– Bebeğim burada duruyorum, ben senin imkansız adamınım

I said HAOW!
– HAOW dedim!
Yes I said HAOW!
– Evet, HAOW dedim!
I came to make a bang!
– Patlama yapmaya geldim!


I said HAOW!
– HAOW dedim!
Yeah!
– Evet!
I said HAOW!
– HAOW dedim!
I came to make a bang, yeah!
– Patlamaya geldim, Evet!

Don’t move, don’t speak, even whisper
– Kıpırdama, konuşma, fısıldama bile
You have my weapon, girl, but don’t be scared
– Silahım sende kızım, ama korkma
I’m in too tight, gonna feel it tonight, yeah
– Çok dardayım, bu gece hissedeceğim, Evet
Baby girl, gonna take your whole world
– Bebeğim, tüm dünyanı alacağım
HAOW!
– HAOW!
Yes I said HAOW!
– Evet HAOW dedim!
I came to make a bang yeah!
– Bir patlama yapmak için geldim Evet!
HAOW!
– HAOW!
Yes I said HAOW!
– Evet HAOW dedim!
I came to make a bang yeah!
– Bir patlama yapmak için geldim Evet!
HAOW!
– HAOW!
I came to make a bang yeah!
– Bir patlama yapmak için geldim Evet!
HAOW!
– HAOW!
I came to make a bang yeah!
– Bir patlama yapmak için geldim Evet!
HAOW!
– HAOW!
I came to make a bang yeah!
– Bir patlama yapmak için geldim Evet!
HAOW!
– HAOW!
I came to make a bang yeah!
– Bir patlama yapmak için geldim Evet!
HAOW!
– HAOW!

No, no, OK.
– Hayır, hayır, Tamam.
No, yes, yessy.
– Hayır, Evet, yessy.
That last one was retarded.
– Sonuncusu geri zekalıydı.
No, that’s wrong.
– Hayır, bu yanlış.
Alright
– Peki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder