İngilizce Türkçe Sözlük







23 Haziran 2021 Çarşamba

Rabia Tunçbilek – Müsaadenle Şarkı Sözleri

Beni bu sefer görmediniz,
Umutlarıma “öl” dediniz
Görüyorum evet her biriniz,
Çağırıp beni gelmediniz

Beni bu sefer görmediniz,
Umutlarıma “öl” dediniz
Görüyorum evet her biriniz,
Çağırıp beni gelmediniz

Çiçekler açar mı kalbinde?
Soruyorum ona yine “Derdin ne?”
Nefes almak zor gelir evrende,
Gidiyorum inan müsaaden’le

Çiçekler açar mı kalbinde?
Soruyorum ona yine “Derdin ne?”
Nefes almak zor gelir evrende,
Gidiyorum inan müsaaden’le

Seni el yerine koyamam ölsem de,
Faydası yok, kadere sövsem de
Gece kahrımdan ağlayıp ölsem de,
Gidiyorum inan müsaadenle

El yerine koyamam ölsem de,
Faydası yok, kadere sövsem de
Gece kahrımdan ağlayıp ölsem de,
Gidiyorum inan müsaadenle

Beni bu sefer görmediniz,
Umutlarıma “öl” dediniz
Görüyorum evet her biriniz,
Çağırıp beni gelmediniz

Beni bu sefer görmediniz,
Umutlarıma “öl” dediniz
Görüyorum evet her biriniz,
Çağırıp beni gelmediniz

Çiçekler açar mı kalbinde?
Soruyorum ona yine “Derdin ne?”
Nefes almak zor gelir evrende,
Gidiyorum inan müsaaden’le

Çiçekler açar mı kalbinde?
Soruyorum ona yine “Derdin ne?”
Nefes almak zor gelir evrende,
Gidiyorum inan müsaaden’le

Seni el yerine koyamam ölsem de,
Faydası yok, kadere sövsem de
Gece kahrımdan ağlayıp ölsem de,
Gidiyorum inan müsaadenle

El yerine koyamam ölsem de,
Faydası yok, kadere sövsem de
Gece kahrımdan ağlayıp ölsem de,
Gidiyorum inan müsaadenle

Çiçekler açar mı kalbinde?
Soruyorum ona yine “Derdin ne?”
Nefes almak zor gelir evrende,
Gidiyorum inan müsaaden’le…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder