İngilizce Türkçe Sözlük







25 Haziran 2021 Cuma

Ruben – Lay By Me İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

I stripped it down for your naked eyes
– Ben stripped o aşağı için senin çıplak gözler
So you could understand and let me inside
– Böylece anlayabilir ve içeri girmeme izin verebilirsin
So I hope you know through the rising tide
– Bu yüzden yükselen gelgit ile biliyorum umut
That I’ll be here and you can lay by my side
– Ben burada olacağım ve sen yanımda yatabilirsin

Oh, oh, oh
– Oh, oh, oh
You can rely on me, you know
– Bana güvenebilirsin, biliyorsun
Oh, oh, oh
– Oh, oh, oh
When this town is locked and closed, you can
– Bu şehir kilitli ve kapalı olduğunda, şunları yapabilirsiniz

Lay by me, I still care
– Bana göre Lay, hala önemsiyorum …
When you need, lay by me
– İhtiyacın olduğunda, yanımda yat
Lay by me, if you’re here
– Yanımda yat, eğer buradaysan
You can still, lay by me
– Hala yanımda yatabilirsin.

I know the places you go to hide
– Gizlemek için gittiğiniz yerler biliyorum
I’ve been in all those rooms I know what that’s like
– Bütün o odalardaydım bunun nasıl bir şey olduğunu biliyorum
Staring at paint as you watch it dry
– Kurumasını izlerken boyaya bakıyorum
But don’t forget your room is right next to mine
– Ama odanızın benimkinin hemen yanında olduğunu unutmayın.

And you can lay by me
– Ve sen benim yanımda yatabilirsin
If that is something you would need
– Eğer ihtiyacınız olan bir şeyse
Lay by me, if you need
– İhtiyacın olursa yanımda yat.
You can
– Yapabilirsin

Lay by me, I still care
– Bana göre Lay, hala önemsiyorum …
When you need, lay by me
– İhtiyacın olduğunda, yanımda yat
Lay by me, if you’re here
– Yanımda yat, eğer buradaysan
You can still, lay by me
– Hala yanımda yatabilirsin.

Lay by me, I still care
– Bana göre Lay, hala önemsiyorum …
When you need, lay by me
– İhtiyacın olduğunda, yanımda yat
Lay by me, if you’re here
– Yanımda yat, eğer buradaysan
You can still, lay by me
– Hala yanımda yatabilirsin.

Lay by me, I still care
– Bana göre Lay, hala önemsiyorum …
When you need, lay by me
– İhtiyacın olduğunda, yanımda yat
Lay by me, if you’re here
– Yanımda yat, eğer buradaysan
You can still, lay by me
– Hala yanımda yatabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder