İngilizce Türkçe Sözlük







23 Haziran 2021 Çarşamba

Enrique Iglesias Feat. Descemer Bueno & Zion & Lennox – Súbeme La Radio İspanyolca Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Súbeme la radio
– Radyoyu aç
Tra-tráeme el alcohol
– Tra-bana alkol getir
Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.

Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız
Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.

Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Ya no me importa nada
– Hiçbir şey umurumda değil artık.
Ni el día ni la hora
– Ne gün ne de saat
Si lo he perdido todo
– Eğer her şeyimi kaybettiysem
Me has dejado en las sombras
– Beni gölgelerde bıraktın
Te juro que te pienso
– Yemin ederim seni düşünüyorum
Hago el mejor intento
– Elimden geleni yaparım
El tiempo pasa lento
– Zaman yavaş yavaş geçer
Y yo me voy muriendo
– Ve ben ölüyorum
(Y yo me voy muriendo)
– (Ve ölüyorum)

Si llega la noche y tú no contestas
– Eğer gece gelirse ve cevap vermezsen
Te juro me quedo esperando a tu puerta
– Yemin ederim kapında bekleyeceğim.
Vivo pasando las noches en vela
– Geceleri uyanık geçiriyorum
Y sigo cantando bajo la luna llena
– Ve dolunayın altında şarkı söylemeye devam ediyorum

Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.
Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.
Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Huyendo del pasado
– Geçmişten kaçmak
En cada madrugada
– Her sabah
No encuentro ningún modo
– Ben herhangi bir şey bulamıyorum
De borrar nuestra historia
– Tarihimizi silmek için
A su salud bebiendo
– İçme ile sağlığınıza
(A su salud bebiendo)
– (İçme ile sağlığınıza)
Mientras me quede aliento
– Nefesim olduğu sürece
(Mientras me quede aliento)
– (Nefesim olduğu sürece)
Solo le estoy pidiendo
– Sadece soruyorum
(Solo te estoy pidiendo)
– (Sadece sana soruyorum)


Romper este silencio
– Bu sessizliği kır
(Romper este silencio)
– (Bu sessizliği kırmak)

Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.
Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.
Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Ando loco y desesperado en busca de tu amor
– Aşkını bulmak için deli ve çaresizim
No me dejes en esta soledad te pido
– Beni bu yalnızlıkta bırakma, sana soruyorum
En verdad te digo, vuelve conmigo
– Gerçeği söyleyeyim, benimle gel
Si tú me llamas, te juro que bailamos
– Beni ararsan, yemin ederim dans ederiz.
Y yo quiero verte ya
– Ve şimdi seni görmek istiyorum
Ya no aguanto más
– Artık dayanamıyorum
Quiero darte calor
– Sana sıcaklık vermek istiyorum
Solo una vez más
– Sadece bir kez daha
Ya no aguanto más
– Artık dayanamıyorum
Quiero verte ya, oh
– Seni şimdi görmek istiyorum, oh

Yo no te miento
– Sana yalan yok
Todavía te espero
– Hala seni bekliyorum
Sabes bien que te quiero
– Seni sevdiğimi biliyorsun
No sé vivir sin ti
– Sensiz yaşayamam

Yo no te miento
– Sana yalan yok
Todavía te espero
– Hala seni bekliyorum
Sabes bien que te quiero
– Seni sevdiğimi biliyorsun
No se vivir sin ti
– Sensiz yaşayamam

Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.
Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Súbeme la radio que esta es mi canción
– Radyoyu aç bu benim şarkım
Siente el bajo que va subiendo
– Bas geliyor hissediyorum
Tráeme el alcohol que quita el dolor
– Bana acıyı gideren alkolü getir.
Hoy vamos a juntar la luna y el sol
– Bugün ay ve güneşe katılacağız

Súbeme la radio
– Radyoyu aç
Tra-tráeme el alcohol
– Tra-bana alkol getir
Súbeme la radio
– Radyoyu aç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder