İngilizce Türkçe Sözlük







23 Haziran 2021 Çarşamba

Fall Out Boy – My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh

B-b-be careful making wishes in the dark, dark
– B-B-karanlıkta dilek tutarken dikkatli ol, karanlık
Can’t be sure when they’ve hit their mark, mark
– İşaretlerini ne zaman vurduklarından emin olamıyorum, mark
And besides in the mean-meantime
– Ve bu arada-bu arada
I’m just dreaming of tearin’ you apart
– Sadece seni parçalara ayırmayı hayal ediyorum.
I’m in the deep details with the devil
– Şeytanla derin ayrıntılardayım
So now the world can never get me on my level
– Yani şimdi dünya beni asla benim seviyeme getiremez
I just gotta get you off the cage
– Seni kafesten çıkarmam gerek.
I’m a young lover’s rage
– Ben genç bir sevgilinin öfkesiyim
Gonna need a spark to ignite
– Ateşlemek için bir kıvılcıma ihtiyacım olacak

My songs know what you did in the dark
– Şarkılarım karanlıkta ne yaptığını biliyor
So light ’em up, up, up
– Bu yüzden onları yak, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
I’m on fire
– Yanıyorum
So light ’em up, up, up
– Bu yüzden onları yak, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
I’m on fire
– Yanıyorum
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
I-In the dark, dark
– Ben-karanlıkta, karanlıkta
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
I-In the dark, dark
– Ben-karanlıkta, karanlıkta

Writers keep writing what they (Write)
– Yazarlar yazdıklarını yazmaya devam ediyorlar (yazıyorlar)
Somewhere another pretty vein just (Died, died)
– Bir yerde başka bir güzel damar Sadece (Öldü, öldü)
I’ve got the scars from tomorrow and I wish you could see
– Yarından kalan yaralarım var ve keşke görebilseydin
That you’re the antidote to everything except for me (For me)
– Benim için hariç her şeyin panzehiri sensin (benim için)


A constellation of tears on your lashes
– Kirpiklerinizdeki gözyaşlarının bir takımyıldızı
Burn everything you love, then burn the ashes
– Sevdiğin her şeyi yak, sonra külleri yak
In the end everythin’ collides
– Sonunda her şey çarpışır
My childhood spat back out the monster that you see
– Çocukluğum gördüğün canavarı geri tükürdü

My songs know what you did in the dark
– Şarkılarım karanlıkta ne yaptığını biliyor
So light ’em up, up, up
– Bu yüzden onları yak, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
I’m on fire
– Yanıyorum
So light ’em up, up, up
– Bu yüzden onları yak, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
I’m on fire
– Yanıyorum
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
I-In the dark, dark
– Ben-karanlıkta, karanlıkta
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
I-In the dark, dark
– Ben-karanlıkta, karanlıkta

My songs know what you did in the dark (Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh)
– Şarkılarım karanlıkta ne yaptığını biliyor (Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh)
My songs know what you did in the dark (Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh)
– Şarkılarım karanlıkta ne yaptığını biliyor (Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh)

So light ’em up, up, up
– Bu yüzden onları yak, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
I’m on fire
– Yanıyorum
So light ’em up, up, up
– Bu yüzden onları yak, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
Light ’em up, up, up
– Yak onları, Yukarı, Yukarı
I’m on fire
– Yanıyorum

Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
I-In the dark, dark
– Ben-karanlıkta, karanlıkta
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
I-In the dark, dark
– Ben-karanlıkta, karanlıkta
Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh
– Oh-woah, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh-oh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder