İngilizce Türkçe Sözlük







23 Haziran 2021 Çarşamba

Gran Orquesta Internacional – Es Amor İspanyolca Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Quedate conmigo esta noche
– Bu gece benimle kal
hay tantas cosas que hablar
– konuşacak o kadar çok şey var

Que bien te ves
– Ne kadar iyi görünüyorsun
radiante y bella
– parlak ve güzel
una rosa en primavera
– ilkbaharda bir gül

Estrellas forman tu nombre
– Yıldızlar adınızı oluşturur
en la luna llena caricia tu piel
– dolunayda cildinizi okşamak

Eres unico y distinto
– Sen eşsiz ve farklısın
solo busco el tiempo para ti
– sadece senin için zaman arıyorum

Eres tu la energia que da luz a mi vida
– Sen hayatıma ışık veren enerjisin.
eres un campo de flores
– sen bir çiçek tarlasısın
mi canción preferida
– en sevdiğim şarkı
un clavel en las nubes
– bulutlarda bir karanfil
dibujando corazones
– çizim kalpleri

Que hermoza te ves
– Ne kadar güzel görünüyorsun

Es amor lo que siento por ti
– Senin için hissettiğim aşk
Es amor
– Bu aşk
cada vez que estoy cerca de ti
– ne zaman yanında olsam

Ya no puedo hablar
– Daha fazla konuşamayacağım
No puedo respirar
– Nefes alamıyorum
dominas todos mis sentidos
– tüm duyularıma hakimsin.

Es amor lo que siento por ti
– Senin için hissettiğim aşk
Es amor con solo verte tú me haces feliz
– Bu aşk sadece seni görmek beni mutlu ediyorsun
Eres mi cielo azul
– Sen benim mavi gökyüzümsün
Un rayito de luz
– Küçük bir ışık ışını


Toda mi vida eres túúú
– Tüm hayatım boyunca sen túúú’sun

Tu sonrisa invade mi alma
– Gülüşün ruhumu istila ediyor
y la suave briza se llena de ti
– ve hafif esinti seninle doluyor
Dame tu mano
– Bana elini ver
siempre conmigo
– her zaman benimle
dibujemos el caminooo
– yolu çizelim

Eres tu la energía
– Sen enerjisin
que da luz ami vida
– bu hayatıma ışık veriyor
Eres un campo de flores
– Sen bir çiçek tarlasısın
mi canción preferida
– en sevdiğim şarkı
Un clavel en las nubes
– Bulutlarda bir karanfil
dibujando corazones
– çizim kalpleri

Que hermoza te vez
– Ne kadar güzel görünüyorsun

Es amor lo que siento por ti
– Senin için hissettiğim aşk
Es amor
– Bu aşk
cada vez que estoy cerca de ti
– ne zaman yanında olsam
Ya no puedo hablar
– Daha fazla konuşamayacağım
No puedo respirar
– Nefes alamıyorum
dominas todos mis sentidos
– tüm duyularıma hakimsin.

Es amor lo que siento por ti
– Senin için hissettiğim aşk
Es amor con solo verte tú me haces feliz
– Bu aşk sadece seni görmek beni mutlu ediyorsun
Eres mi cielo azul
– Sen benim mavi gökyüzümsün
Un rayito de luz
– Küçük bir ışık ışını
Toda mi vida eres túúú
– Tüm hayatım boyunca sen túúú’sun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder