İngilizce Türkçe Sözlük







28 Haziran 2021 Pazartesi

JUL – Limitless Fransızca Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

J’ai connu la galère, moi
– Ben kadırgayı tanırım, ben
J’fais pas d’manières, moi
– Ben görgü kuralları yapmam, Ben
J’ai connu les malheurs, moi
– Talihsizlikler biliyorum, ben
J’ai gardé mes valeurs, moi
– Değerlerimi korudum, kendim

On vit dans un monde, tu peux t’faire trahir par ta zone
– Bir dünyada yaşıyoruz, bölgeniz tarafından ihanete uğrayabilirsiniz
Tu peux te retrouver là seul, tu peux te faire donner par ta zine
– Kendinizi orada yalnız bulabilirsiniz, zine tarafından verilebilir
J’ai réussi gros j’ai partagé, si on voyage faut pas qu’je parte à jeun
– Büyük başardım, paylaştım, eğer Seyahat edersek, aç karnına gitmemeliyim
J’peux poser au stud’ ou dans la partagère, j’peux finir comme Rina dans le potager
– Damızlık ya da ortak evde sorabilirim, sonunda sebze bahçesinde Rina gibi olabilirim
T’as tout gâché, j’t’aimais bien mais tu t’es lâché
– Her şeyi mahvettin, senden hoşlandım ama bıraktın
P’tit bâtard j’sais qu’tu parles mal, mais j’vais quand même te partager
– Küçük piç kötü konuştuğunu biliyorum, ama yine de seni paylaşacağım
Et maman elle avait pas tort quand elle m’a dit “fais gaffe au gens”
– Ve annem bana “insanlara dikkat et” dediğinde yanılmadı”
Dans cette vie à l’abri de rien, tu peux croiser un traître à Auchan
– Bu hayatta hiçbir şeyden, Auchan’da bir hainle tanışabilirsiniz
On dirait qu’j’suis seul, mais j’remplis des sales
– Yalnızım gibi görünüyor, ama kirli dolduruyorum
Au soleil le shit il a tourné, sur pépé il m’met mal
– Güneşte o döndü bok, pepé üzerinde o beni yanlış koyar

La chapka, les lunettes, de l’alcool, la fumette
– Chapka, gözlük, alkol, sigara
Que j’ai b’soin d’aucune aide, tu fais l’mac j’t’ai vu naître
– Hiç yardım b’care var ki, sen doğduğunu gördüm mac yapmak
Collé sur l’appui-tête, quand j’entends les poussettes
– Bebek arabalarını duyduğumda kafalığa takıldım
De magnum à roulettes, mon joint fait des boulettes
– Magnum’dan tekerleklere, eklemim köfte yapar

Fumer tue, trahir blesse
– Sigara öldürür, ihanet acıtır
Shit, fesses, la vitesse
– Kahretsin, popo, hız
Avant la douane ils m’mettent express
– Gümrükten önce bana ifade verdiler
Vivre comme dans Limitless
– Sınırsız yaşamak gibi
Fumer tue, trahir blesse
– Sigara öldürür, ihanet acıtır
Shit, fesses, la vitesse
– Kahretsin, popo, hız
Avant la douane ils m’mettent express
– Gümrükten önce bana ifade verdiler
Vivre comme dans Limitless
– Sınırsız yaşamak gibi

Et qu’ça jure, ouh la
– Ve yemin ediyor, ooh
Ça s’prend pour une moula
– Bir moula gibi
J’vends des disques ou pas
– Plak satıyorum ya da satmıyorum
J’fais kiffer ta miss ou pas
– Ben kiffer senin Bayan yapmak ya da değil
Elle veut des boussas, mais elle est couci-couça
– O boussas istiyor, ama o couci-couça
Dans l’jacuzzi, cousin
– Jakuzide, kuzen
Posé comme un Yakuza
– Bir Yakuza gibi poz verdi


Pétou, Grey Goose
– Petou, Gri Kaz
À la ‘son faut un python
– ‘Ses bir python ihtiyacı var
Si elle veut des flouzs
– Eğer bulanıklık istiyorsa
Pour ça qu’y a des frères qui tombent
– Kardeşler neden düşüyor
J’aurais pu choisir la rue, Adriano
– Sokağı Seçebilirdim Adriano.
On fait l’signe Jul comme Rihanna
– Biz Rihanna gibi Temmuz imzalamak
Transac’ de popo, à Propriano
– Propriano’da popo ticareti
J’veux une carrière Grande comme Ariana
– Ariana gibi harika bir kariyer istiyorum
Oui on a mal, on a trop souffert
– Evet, acı çektik, çok acı çektik
On veut les sous mauves, on veut les sous verts
– Mor pennies istiyoruz, yeşil pennies istiyoruz
Parle à l’ennemi de mon ami, tu peux pas être mon ami
– Arkadaşımın düşmanıyla konuş, arkadaşım olamazsın
Si t’as fait la pute une fois, frère, tu peux pas donner ton avis
– Eğer bu fahişeyi bir kez yaptıysan, kardeşim, fikrini söyleyemezsin.
J’rêve que j’suis plus là que j’verse plus aucune larme
– Artık orada olmadığımı, gözyaşı dökmediğimi hayal ediyorum
Recule là, fais pas l’voyou, j’t’encule
– Geri çekil, haydut olma, siktir git

La chapka, les lunettes, de l’alcool, la fumette
– Chapka, gözlük, alkol, sigara
Que j’ai b’soin d’aucune aide, tu fais l’mac j’t’ai vu naître
– Hiç yardım b’care var ki, sen doğduğunu gördüm mac yapmak
Collé sur l’appui-tête, quand j’entends les poussettes
– Bebek arabalarını duyduğumda kafalığa takıldım
De magnum à roulettes, mon joint fait des boulettes
– Magnum’dan tekerleklere, eklemim köfte yapar

Fumer tue, trahir blesse
– Sigara öldürür, ihanet acıtır
Shit, fesses, la vitesse
– Kahretsin, popo, hız
Avant la douane ils m’mettent express
– Gümrükten önce bana ifade verdiler
Vivre comme dans Limitless
– Sınırsız yaşamak gibi
Fumer tue, trahir blesse
– Sigara öldürür, ihanet acıtır
Shit, fesses, la vitesse
– Kahretsin, popo, hız
Avant la douane ils m’mettent express
– Gümrükten önce bana ifade verdiler
Vivre comme dans Limitless
– Sınırsız yaşamak gibi

Avec les potes, on s’était dit “à vie sur l’terter”
– Arkadaşlarımızla birlikte, “terter’de yaşam için” diye düşündük”
Maintenant ça s’croise, à deux doigts ça sort le fer
– Şimdi geçiyor, iki parmağıyla demir çıkıyor
S’retrouver seul, faut le faire
– Kendini yalnız bul, bunu yapmalısın
Combien d’fois j’vais gâcher mon anniversaire
– Doğum günümü kaç kez mahvedeceğim

J’ai connu la galère, moi
– Ben kadırgayı tanırım, ben
J’fais pas d’manières, moi
– Ben görgü kuralları yapmam, Ben
J’ai connu les malheurs, moi
– Talihsizlikler biliyorum, ben
J’ai gardé mes valeurs, moi
– Değerlerimi korudum, kendim
J’ai connu la galère, moi
– Ben kadırgayı tanırım, ben
J’fais pas d’manières, moi
– Ben görgü kuralları yapmam, Ben
J’ai connu les malheurs, moi
– Talihsizlikler biliyorum, ben
J’ai gardé mes valeurs, moi
– Değerlerimi korudum, kendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder