İngilizce Türkçe Sözlük







13 Ağustos 2012 Pazartesi

Carly Rae Jepsen Call Me Maybe Türkçe şarkı çeviri

Carly Rae Jepsen Call Me Maybe Türkçe şarkı çeviri Carly Rae Jepsen’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan Call Me Maybe hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


I threw a wish in the well,
- Kuyuya bir dilek attim
Don't ask me, I'll never tell
- Hiç sorma, asla söylemeyecegim
I looked to you as it fell,
- O dilek düserken bende sana baktim
And now you're in my way
- Ve simdi sen benim yolumdasin

I trade my soul for a wish,
- Ruhumu bir dilek karsiligi takas ettim
Pennies and dimes for a kiss
- Sentler ve on sentler bir öpücük için
I wasn't looking for this,
- Bunu beklemiyordum,
But now you're in my way
- Ama simdi sen benim yolumdasin

Your stare was holdin',
- Senin bakisin etkiliydi
Ripped jeans, skin was showin'
- Yirtik pantolonlar, tenin gözüküyordu
Hot night, wind was blowin'
- Sicak bir gece, rüzgar esiyordu
Where you think you're going, baby?
- Nereye gittigini düsünüyorsun, bebegim?

Hey, I just met you,
- Hey, seninle yeni tanistim,
And this is crazy,
- Ve bu çok çilginca,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

It's hard to look right,
- Sana dogrudan bakmak zor,
At you baby,
- Bebegim
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

Hey, I just met you,
- Hey, seninle yeni tanistim,
And this is crazy,
- Ve bu çok çilginca,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

And all the other boys,
- Ve diger tüm oglanlar,
Try to chase me,
- Beni yakalamaya çalisiyor,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

You took your time with the call,
- Beni aramak için vakit ayirdin,
I took no time with the fall
- Bense yere düsmekte hiç vakit kaybetmedim,
You gave me nothing at all,
- Bana pek de bir sey vermedin,
But still, you're in my way
- Ama hala sen benim yolumdasin

I beg, and borrow and steal
- Yalvardim, ödünç aldim ve çaldim
Have foresight and it's real
- Bir öngörüm var ve bu gerçek
I didn't know I would feel it,
- Bunu hissedecegimi bilmiyordum
but it's in my way
- Ama bu benim yolumda

Your stare was holdin',
- Senin bakisin etkiliydi
Ripped jeans, skin was showin'
- Yirtik pantolonlar, tenin gözüküyordu
Hot night, wind was blowin'
- Sicak bir gece, rüzgar esiyordu
Where you think you're going, baby?
- Nereye gittigini düsünüyorsun, bebegim?

Hey, I just met you,
- Hey, seninle yeni tanistim,
And this is crazy,
- Ve bu çok çilginca,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

It's hard to look right,
- Sana dogrudan bakmak zor,
At you baby,
- Bebegim
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

Hey, I just met you,
- Hey, seninle yeni tanistim,
And this is crazy,
- Ve bu çok çilginca,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

And all the other boys,
- Ve diger tüm oglanlar,
Try to chase me,
- Ben yakalamaya çalisiyor,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

Before you came into my life
- Hayatima girmeden önce
I missed you so bad
- Seni çok özlemistim
I missed you so bad
- Seni çok özlemistim
I missed you so, so bad
- Seni çok, çok özlemistim

Before you came into my life
- Hayatima girmeden önce
I missed you so bad
- Seni çok özlemistim
And you should know that
- Ve bunu bilmelisin
I missed you so, so bad
- Seni çok, çok özlemistim

It's hard to look right,
- Sana dogrudan bakmak zor,
At you baby,
- Bebegim
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

Hey, I just met you,
- Hey, seninle yeni tanistim,
And this is crazy,
- Ve bu çok çilginca,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

And all the other boys,
- Ve diger tüm oglanlar,
Try to chase me,
- Beni yakalamaya çalisiyor,
But here's my number,
- Ama iste bu numaram,
So call me, maybe?
- O yüzden ararsin belki beni?

Before you came into my life
- Hayatima girmeden önce
I missed you so bad
- Seni çok özlemistim
I missed you so bad
- Seni çok özlemistim
I missed you so, so bad
- Seni çok, çok özlemistim

Before you came into my life
- Hayatima girmeden önce
I missed you so bad
- Seni çok özlemistim
And you should know that
- Ve bunu bilmelisin

So call me, maybe?
- O yüzden, ararsin belki beni?
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic]
Call Me Maybe türkçesi, Call Me Maybe çeviri, Call Me Maybe Türkçesi, Call Me Maybe türkçe çevirisi, Call Me Maybe şarkısının çevirisi, Call Me Maybe şarkı çevirisi, Call Me Maybe şarkı sözü, Call Me Maybe şarkı sözü çevirisi, Call Me Maybe video klibi, Call Me Maybe klip izle, Call Me Maybe cümle çevirisi, Call Me Maybe canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder