İngilizce Türkçe Sözlük







31 Ağustos 2012 Cuma

Jennifer Lopez My Love Don't Cost A Thing Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez My Love Don't Cost A Thing Türkçe şarkı çeviri Jennifer Lopez’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan My Love Don't Cost A Thing hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


You think you gotta keep me iced
Beni dondurmayi düsünürsün
You don't
Bilirsin
You think I'm gonna spend your cash
Parani harcayacagimi düsünürsün
I won't
Yapmayacagim
Even if you were broke
Kirilsaydin bile
My love don't cost a thing
Askim deger biçilebilir bir sey degil
Think I wanna drive your Benz
düsün Benz’ini kullanmak isterim
I don't
Istemem
If I wanna floss I got my own
Ipek isteseydim kendim alirdim
Even if you were broke
Kirilsaydin bile
My love don't cost a thing
Askim deger biçilebilir bir sey degil

When you rolled up in the Escalade
Escalade’de sivandigin zaman
Saw that truck you gave to the valet
Usaga verdigin o kamyonu gördü
Knew that it was game when you looked at me
Bana baktigin zaman oyun oldugunu bildi
Pulling up your sleeve so
Yenini öyle durdurmak
I could see the Rolley bling
Rolley’ini görebilirdim
Saw you later in the corner booth
Köse dükkaninda seni sonra gördü
Raising up a toast so I would notice you
Kizarmis ekmegin üzerini kaldirmak bundan dolayi sana dikkat edecektim
But your heart's a mess
Fakat kalbinin bir karisiklik
Think you outta know
Bildigini düsün
Doesn't matter if you're
Önemli degil eger sen
balling out of control
Kontrolü yuvarliyorsan

[2] - All that matter's is
Bütün bunlarin önemi
That you treat me right
Bana dogru davrandigin
Give me all the things I need
Ihtiyacim olan her seyi bana ver
That money can't buy yeah
Paranin satin alamayacagi seyleri evet

[Repeat 1]

When I took a chance
Bir sansi aldigim zaman
Thought you'd understand
Anlayacak oldugunu düsündü
Baby credit cards aren't romance
Bebegim kredi kartlari ask degil
So you're tryna buy what's already yours
Bundan dolayi sen satin aldiginsin
What I need from is not available in stores
Ihtiyaç duydugum hikayelerde elde edilemez
Seen a side of you that I really feel
Hissettigim senin bir yanini gördü
Doing way too much, never keep it real
Yola çok fazla yapmak, asla onu gerçek tutmaz
If it doesn't change, gotta hit the road
Bu bir sans olmasaydi, yola vurulurdu
Now I'm leaving, where's my keys?
Simdi gidiyorum, anahtarlarim nerede?
I've got to go
gitmeliyim
[Repeat 2]

[Repeat 1]

A thing, a thing, a thing
Bir sey, bir sey, bir sey
Yeah, yeah, yeah
Evet evet evet
You think the money that you make
Yaptigin parayi düsünürsün
Can substitute the time you take
Aldigin zamani yerine koyabilir
Take the keys here to my heart
Kalbimin anahtarlari burada al
Then you can win my heart, and
O zaman kalbimi kazanabilirsin ve
get what's in my heart
Kalbimdekini al
I think you need to take some time
Bir ara almaya ihtiyaç duydugunu düsünürüm
To show me that your love is true
Askinin dogru oldugunu göster bana
There's more than dollar signs in you
Dolarin sende isaret ettiginden daha çok var
Then you can win my heart, and
O zaman kalbimi kazanabilirsin ve
get what's in my heart
Kalbimdekini al
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=4kGvlESGvbs]
Thing çeviri, My Love Don't Cost A Thing Türkçesi, My Love Don't Cost A Thing türkçe çevirisi, My Love Don't Cost A Thing şarkısının çevirisi, My Love Don't Cost A Thing şarkı çevirisi, My Love Don't Cost A Thing şarkı sözü, My Love Don't Cost A Thing şarkı sözü çevirisi, My Love Don't Cost A Thing video klibi, My Love Don't Cost A Thing klip izle, My Love Don't Cost A Thing cümle çevirisi, My Love Don't Cost A Thing canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder