İngilizce Türkçe Sözlük







28 Ağustos 2012 Salı

Madonna You Must Love Me Türkçe şarkı çeviri

Madonna You Must Love Me Türkçe şarkı çeviri Madonna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan You Must Love Me hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Where do we go from here?
--Burdan nereye gidicez?
This isn't where we intended to be
--Burasi bizim olmayi planladigimiz yer degil
We had it all, you believed in me
--Bunu tamamen biz yaptik, sen bana inandin
I believed in you
--Ben sana inandim

Certainties disappear
--Kesinlikler kayboldu
What do we do for our dream to survive?
--Yasamak için kurdugumuz hayallere ne yapacagiz?
How do we keep all our passions alive,
--Bütün tutkularimizi nasil canli tutacagiz,
As we used to do?
--Eskiden oldugu gibi?

Deep in my heart I'm concealing
--Kalbimin derinlerinde sakliyorum
Things that I'm longing to say
--Sana söylemeyi çok istedigim seyleri
Scared to confess what I'm feeling
--Ne hissettigimi itirafetmekten korkuyorum
Frightened you'll slip away
--Senin kaçacagindan endiseleniyorum

You must love me
--Sen beni sevmelisin
You must love me
--Sen beni sevmelisin

Why are you at my side?
--Neden benim tarafimdasin?
How can I be any use to you now?
--Ben nasil senin simdi kullandigin bir sey olabilirim?
Give me a chance and I'll let you see how
--Bana bir sans ver ve sana nasil oldugunu görmene izin verecegim
Nothing has changed
--Hiç bir sey degismedi

Deep in my heart I'm concealing
--Kalbimin derinlerinde sakliyorum
Things that I'm longing to say
--Sana söylemeyi çok istedigim seyleri
Scared to confess what I'm feeling
--Ne hissettigimi itirafetmekten korkuyorum
Frightened you'll slip away
--Senin kaçacagindan endiseleniyorum

You must love me
--Sen beni sevmelisin
You must love me
--Sen beni sevmelisin
You must love me
--Sen beni sevmelisin
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=06F7wOGEUcI]
You Must Love Me türkçesi, You Must Love Me çeviri, You Must Love Me Türkçesi, You Must Love Me türkçe çevirisi, You Must Love Me şarkısının çevirisi, You Must Love Me şarkı çevirisi, You Must Love Me şarkı sözü, You Must Love Me şarkı sözü çevirisi, You Must Love Me video klibi, You Must Love Me klip izle, You Must Love Me cümle çevirisi, You Must Love Me canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder