İngilizce Türkçe Sözlük







23 Ağustos 2012 Perşembe

Madonna La Isla Bonita Türkçe şarkı çeviri

Madonna La Isla Bonita Türkçe şarkı çeviri Madonna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan La Isla Bonita hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


Como puede ser verdad (=How could it be true?)
Nasil dogru olabilir?
Last night I dreamt of San Pedro
Geçen gece San Pedro'yu hayal ettim
Just like I`d never gone, I knew the song
Sanki asla gitmemis gibi,sarkiyi tanidim
A young girl with eyes like the desert
Genç bir kiz,gözleri çöle benzeyen
It all seems like yesterday, not far away
Hepsi dün gibi görünüyor(dün gibi aklimda),çok uzak degil

Chorus:

Tropical the island breeze
Tropik ada esintisi
All of nature wild and free
Tüm doga vahsi ve özgür
This is where I long to be
Burasi olmayi istedigim yer..
La isla bonita (=The beautiful island)
Güzel ada

And when the samba played
Samba oynadigi zaman
The sun would set so high
Günes yükseklerde olacak
Ring through my ears and sting my eyes
Kulaklarimi çinlatacak ve gözlerimi yakacak
Your Spanish lullaby
Senin Ispanyol ninnin

I fell in love with San Pedro
San Pedro ya asigim
Warm wind carried on the sea, he called to me
Denizden esen ilik rüzgar,bana seslendi(beni çagirdi)
Te dijo te amo (=He told you, "I love you")
Seni seviyorum,dedi
I prayed that the days would last
Bu günlerin bitmemesi için dua ettim
They went so fast
Çok hizli gitti

(chorus)

I want to be where the sun warms the sky
Günesin gökyüzünü isittigi bir yerde olmak istiyorum
When it`s time for siesta you can watch them go by
Siesta zamani oldugu zaman gidip izleyebilecegin bir yer
Beautiful faces, no cares in this world
Güzel yüzler,üzüntü olmayan bir dünya
Where a girl loves a boy, and a boy loves a girl
Bir kizin bir erkegi,bir erkeginse bir kizi sevdigi bir yer..

Last night I dreamt of San Pedro
Geçen gece San Pedro yu hayal ettim
It all seems like yesterday, not far away
Dün gibi aklimda,çok uzak degil
La la la la la la la
Te dijo te amo (=He told you, "I love you")
Seni seviyorum dedi..
La la la la la la la
El dijo que te ama(=He said he loves you)
Seni seviyorum dedi..
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=adG5O3yJocI]
La Isla Bonita türkçesi, La Isla Bonita çeviri, La Isla Bonita Türkçesi, La Isla Bonita türkçe çevirisi, La Isla Bonita şarkısının çevirisi, La Isla Bonita şarkı çevirisi, La Isla Bonita şarkı sözü, La Isla Bonita şarkı sözü çevirisi, La Isla Bonita video klibi, La Isla Bonita klip izle, La Isla Bonita cümle çevirisi, La Isla Bonita canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder