İngilizce Türkçe Sözlük







31 Ağustos 2012 Cuma

Jennifer Lopez Me Haces Falta Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez Me Haces Falta Türkçe şarkı çeviri Jennifer Lopez’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan Me Haces Falta hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Ahora si te hecho de menos
Simdi gerçekten seni özlüyorum

Ahora que si me lo creo
Simdi buna inaniyorum

Me duele vivir y pensar que elegi en vez del cielo el infierno
Yasamak ve cennet yerine cehennemi seçtigimi düsünmek aci veriyor

Que si se extrañan tus besos
Çünkü,öpücüklerini özlüyorum

Que si me muero por dentro
Çünkü ben kendi içimde ölüyorum

Me alejo de ti hacia la obscuridad
Senden uzaklasiyor karanliga dogru gidiyorum

y en el fango me encuentro
Ve pisligin /çamurun içinde kendimi buluyorum

La verdad estoy mal
Gerçekten kötü bir durumdayim

El sufrir, es gritar
Aci çekmek çiglik atmak demektir

Si me haces falta
Evet sana ihtiyacim var

Tu me haces falta
Sana ihtiyacim var

Si te recuerdo, te extraño, te siento en el alma
Evet seni hatirliyorum,seni özlüyorum seni ruhumda hissediyorum

Si me haces falta
Evet sana ihtiyacim var

Tu me haces falta
Sana ihtiyacim var

Si me arrepiento, me odio, estoy desesperada
Eger pisman olursam kendimden nefret ederim ,ben çaresizim

Desesperada, estoy aqui desesperada
Çaresizim,burada ben çaresizim

Ahora si te hecho de menos
Simdi gerçekten seni özlüyorum

Ahora si estoy hecha menos
Simdi kendimi eksik hissediyorum

Ahora si puedo sentir toda la soledad
Simdi bütün yalnizligi hissedebiliyorum

que tanto y tanta?? da miedo
(Yalnizlik)ne kadar çok korkutucu ki

Que si te extraño te pienso
Evet seni özlüyor,seni düsünüyorum

Que si el dolor es intenso
Evet aci çok siddetli

El sobrevivir de la batalla final
Son mücadeleye kadar yasamak

Es cruzar el desierto
Çölü geçmek demektir

La verdad, estoy mal
Gerçekten kötü bir durumdayim

El sufrir, es gritar
Aci çekmek çiglik atmak demektir
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=XOpSqkBBbz8]
Me Haces Falta türkçesi, Me Haces Falta çeviri, Me Haces Falta Türkçesi, Me Haces Falta türkçe çevirisi, Me Haces Falta şarkısının çevirisi, Me Haces Falta şarkı çevirisi, Me Haces Falta şarkı sözü, Me Haces Falta şarkı sözü çevirisi, Me Haces Falta video klibi, Me Haces Falta klip izle, Me Haces Falta cümle çevirisi, Me Haces Falta canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder