İngilizce Türkçe Sözlük







24 Ağustos 2012 Cuma

Madonna Lucky Star Türkçe şarkı çeviri

Madonna Lucky Star Türkçe şarkı çeviri Madonna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Lucky Star hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


You must be my lucky star
Benim sansli yildizim olmalisin
Cause you shine on me ver you are
Çünkü nerde olsan bana parildiyorsun
I just think of youI start to glow
Senin ve benim parlamaya basladigimizi düsünüyorum
And I need your light
Tüm ihtiyacim senin isigin
And baby you know
Ve bebegim bunu biliyosun
Chorus:
Starlight, star bright first star I see tonight
Yildiz isigi, yildiz isiltisi bu aksam gördügüm ilk yildiz
Starlight, (star bright) make everything all right
Yildiz isigi (yildiz pariltisi) her seyi düzelt
Starlight, star bright first star I see tonight
Yildiz isigi, yildiz isiltisi bu aksam gördügüm ilk yildiz
Starlight, (star bright) yeah..
Yildiz isigi (yildiz pariltisi) evet..
You must be my lucky star
Benim sansli yildizim olmalisin
Cause you make the darkness seem so far
Çünkü bütün karanliklari görünür kiliyosun
And when Im lost you;ll be my guide
Ve kayboldugumda benim rehberim olacaksin
I just turn aroundyou�re by my side
Sadece etrafta dönüyorum ve sen etrafimdasin
Chorus...

Come on shine your heavenly body tonight
Haydi o essiz bedenini parlat bu gece
Cause I know you;re gonna make everything all right
Çünkü biliyorum sen her seyi düzelticeksin
Uh, come on shine your heavenly body tonight
Ah, Haydi o essiz bedenini parlat bu gece
Cause I know you;re gonna make everything all right
Çünkü biliyorum sen her seyi düzelticeksin
You may be my lucky star
Benim sansli yildizim olabilirsin
But Im the luckiest by far Ama ben açik farkla en sansliyim
Ama ben açik farkla en sansliyim
You may be my lucky star
Benim sansli yildizim olabilirsin
But Im the luckiest by far
Ama ben açik farkla en sansliyim
Chorus...
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=lKnwYLQPCrs]
Lucky Star türkçesi, Lucky Star çeviri, Lucky Star Türkçesi, Lucky Star türkçe çevirisi, Lucky Star şarkısının çevirisi, Lucky Star şarkı çevirisi, Lucky Star şarkı sözü, Lucky Star şarkı sözü çevirisi, Lucky Star video klibi, Lucky Star klip izle, Lucky Star cümle çevirisi, Lucky Star canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder