İngilizce Türkçe Sözlük







30 Ağustos 2012 Perşembe

Jennifer Lopez I'm Glad Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez I'm Glad Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan I'm Glad hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Baby when I think about the day that we first met (the day that we first met)
Bebegim, ilk bulustugumuz günü düsündügüm zaman(ilk bulustugumuz günü)

Wasn't lookin for what I found
Buldugum seyi aramiyordum

But I found you, and I'm bound to find happiness in being around you
Ama seni buldum, ve senin yaninda olarak mutlulugu bulmaya baglandim

Chorus(Koro)

I'm glad when I'm makin love to you
Seninle sevisirken mutlu oluyorum

I'm glad for the way you make me feel
Beni hissettirdigin halimden memnunum

I love it cause you seem to blow my mind, every time
Bunu seviyorum çünkü her seferinde aklimi basimdan aliyorsun

I'm glad when you walk you hold my hand
Yürürken elimi tuttugun zaman mutlu oluyorum

I'm happy that you know how to be a man
Erkek olmayi bildigin için mutluyum

I'm glad that you came into my life, I'm so glad
Hayatima girdigin için memnunum, çok memnunum

[Verse 2:]
I dig the way that you get down (you get down thugged out)
Seni kendimden uzaklastirmak için sana bimbir kötülük yapiyorum

And you still know how to hold me (and you still know how to hold me)
Ama yine de hala beni nasil ikna edecegini, nasil aklimi çelecegini biliyorsun

Perfect blend, masculine (can't get enough now)
Kusursuz karisim, erkeksi (yeteri kadar alamiyorum simdi)

I think I'm in love, damn finally
Sanirim asik oldum, lanet, en sonunda

Chorus(Koro)

I'm glad that you turned out to be that certain someone
special who makes this life worth living
Bu hayati yasamaya deger kilan o belirli özel kisi çiktigin için memnunum

I'm glad you're here just loving me
Burda olup beni sevdigin için memnunum

So say that you won't leave
O zaman gitmeyecegini söyle

Cause since the day you came I've been glad
Çünkü geldigin günden beri hep mutlu oldum
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=pms9PrL67Gw]
I'm Glad türkçesi, I'm Glad çeviri, I'm Glad Türkçesi, I'm Glad türkçe çevirisi, I'm Glad şarkısının çevirisi, I'm Glad şarkı çevirisi, I'm Glad şarkı sözü, I'm Glad şarkı sözü çevirisi, I'm Glad video klibi, I'm Glad klip izle, I'm Glad cümle çevirisi, I'm Glad canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder