İngilizce Türkçe Sözlük







28 Ağustos 2012 Salı

Madonna Why It Is So Hard Türkçe şarkı çeviri

Madonna Why It Is So Hard Türkçe şarkı çeviri

Madonna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Why It Is So Hard hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Why’s it so hard to love one another
Birbirini sevmek neden bu kadar güç?
Why’s it so hard to love
Sevmek neden bu kadar güç?
(repeat)

What do I have to do to be accepted
Kabul edilmek için ne yapmam gerek?
What do I have to say
Ne söylemeliyim?
What do I have to do to be respected
Saygi görmek için ne yapmam gerek?
How do I have to play
Nasil oynamaliyim?
What do I have to look like to feel I’m equal
Esit oldugumu hissetmek için nasil görünmeliyim?
Where do I have to go
Nereye gitmeliyim?
What club do I have to join to prove I’m worthy
Degerim oldugunu kanitlamak için hangi kulübe katilmaliyim?
Who do I have to know
Kimi tanimam gerek?

I’m telling you brothers, sisters
Size söylüyorum kiz ve erkek kardeselerim
Why can’t we learn to challenge the system
Sisteme meydan okumamiz gerektigini neden ögrenemiyoruz
Without living in pain
Bu acida yasamaktansa
Brothers, sisters
Kardeslerim
Why can’t we learn to accept that we’re different
Farkli oldugumuzu kabullenmeyi neden ögrenemiyoruz
Before it’s too late (first time only)
Çok geç olmadan önce (bir kez olsun)
Why’s it so damn hard (all other times)
Bu neden böyle lanet zor (diger zamanlarda)

What do I have to learn to know what’s right for me
Benim içi dogru olani bilmem için ne ögrenmem gerek
What do I have to know
Neyi bilmem gerek
What am I going to do when I feel righteous
Erdemli hissettigimde ne yapacagim
Where do I have to go
Nereye gitmem gerek
Who should get to say what I believe in
Neye inanmam gerektigini kim söylemeli
Who should have the right
Kimin hakki olmali
What am I going to do with all this anger
Tüm bu öfke ile ne yapacagim
Why do I have to fight
Neden savasmam gerekiyor

Bring your love, sing your love
Sevgini getir, sevgini söyle
Wear your love, share your love
Sevgini giy, sevgini paylas

Bring your love, sing your love
Sevgini getir, sevgini söyle
Wear your love, show your sister how
Sevgini giy, sevgini göster kardesim

Brothers, sisters, what do I have to say
Kiz ve erkek kardeslerim, ne söylemem gerek
Brothers, sisters, how do I have to play
Kardeslerim, nasil oynamam gerek
Brothers, sisters, who should have the right
Kardeslerim, kimin hakki var
Brothers, sisters, why do I have to fight
Kardeslerim, neden savasmam gerek

Why’s it so hard to love one another
Birbirini sevmek neden bu kadar zor
Love your sister, love your brother
Sev kardesini, sev kardesini

Why’s it so hard to love one another
Birbirini sevmek neden bu kadar zor
Why’s it so hard to love
Sevmek neden bu kadar zor

Sing your love
Söyle sevgini
Share your love
Paylas sevgini

Love your brother now
Kardesini sev simdi
Show your sister how
Kardesine nasil oldugunu göster
Love your brother now
Sev kardesini simdi
Show your sister
Göster kardesine
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=z0k81CYBLYA]
Why It Is So Hard türkçesi, Why It Is So Hard çeviri, Why It Is So Hard Türkçesi, Why It Is So Hard türkçe çevirisi, Why It Is So Hard şarkısının çevirisi, Why It Is So Hard şarkı çevirisi, Why It Is So Hard şarkı sözü, Why It Is So Hard şarkı sözü çevirisi, Why It Is So Hard video klibi, Why It Is So Hard klip izle, Why It Is So Hard cümle çevirisi, Why It Is So Hard canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder