İngilizce Türkçe Sözlük







27 Ağustos 2012 Pazartesi

Madonna Sorry Türkçe şarkı çeviri

Madonna Sorry Türkçe şarkı çeviri Madonna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Sorry hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Sorry
üzgünüm

I heard it all before
Hepsini daha önce duydum

I don't want to hear
duymak istemiyorum

I don't want to know
bilmek istemiyorum

Please don't say you're sorry
lütfen bana üzgün oldugunu söyleme

I've heard it all before
Hepsini daha önce duydum

And I can take care of myself
ve ben kendime bakabilirim

I don't want to hear
duymak istemiyorum

I don't want to know
bilmek istemiyorum

Please don't say 'forgive me'
lütfen "beni affet" deme

I've seen it all before
Hepsini daha önce gördüm

And I can't take it anymore
ve onun daha fazlasini alamam

You're not half the man you think you are
sen sen oldugunu düsündügün adamin yarisi bile degilsin

Save your words because you've gone too far
Kelimelerini kenarda tut çünkü çok ileri gittin

I've listened to your lies and all your stories
senin tüm yalanlarini ve hikayelerini dinledim

You're not half the man you'd like to be
sen olmak istedgin adamin yarisi bile degilsin

I don't want to hear
duymak istemiyorum

I don't want to know
bilmek istemiyorum

Please don't say you're sorry
lütfen bana üzgün oldugunu söyleme

I've heard it all before
Hepsini daha önce duydum

And I can take care of myself
ve ben kendime bakabilirim

I don't want to hear
duymak istemiyorum

I don't want to know
bilmek istemiyorum

Please don't say 'forgive me'
lütfen "beni affet" deme

I've seen it all before
Hepsini daha önce gördüm

And I can't take it anymore
ve onun daha fazlasini alamam

Don't explain yourself cause talk is cheap
Kendini anlatma çünkü konusma ucuz olur

There's more important things than hearing you speak
senin konustugun seyleri duymaktan daha önemli seyler war

We stayed because I made it so convenient (I made it so convenient)
Hata bende çünkü bunu çok rahat yaptim (bunu çok rahat yaptim)

Don't explain yourself you'll never see
Kendini anlatma,asla görmeyeceksin
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=N0IezfvD91c]
Sorry türkçesi, Sorry çeviri, Sorry Türkçesi, Sorry türkçe çevirisi, Sorry şarkısının çevirisi, Sorry şarkı çevirisi, Sorry şarkı sözü, Sorry şarkı sözü çevirisi, Sorry video klibi, Sorry klip izle, Sorry cümle çevirisi, Sorry canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder