İngilizce Türkçe Sözlük







29 Ağustos 2012 Çarşamba

Jennifer Lopez Do It Well Türkçe şarkı çeviri

Jennifer Lopez Do It Well Türkçe şarkı çeviri Jennifer Lopez’in seslendirdiği İngilizce şarkı olan Do It Well hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


Do It, Do It
Yap bunu, Yap bunu
You Do It, Do It
Yaparsin, Yaparsin
You're Doin It Well
Iyi yaparsin sen

Here's The Thing
Olay su
I Was Minding My Own Business Doin What I Do
Kendi isime bakiyordum, olayim neyse onu yapiyordum
I Wasnt Tryina Look For Anything
Birsey aradigim yoktu
All Of A Sudden Couldnt Take My Eyes Off You
Birden Gözlerimi senden alamamaya basladim
I Didnt Even Know If You Could Tell
Sen gark etmis miydin bilmiyorum bile
That You Had Me In A Daze
Beni böylesine sersemlettigini
Sayin 'What The Hell'Neler oldu böyle' dedirttigini
Here's My Name, Number
Iste adim, telefon numaram
Baby Just Hit My Cell
Bebegim cebime bir telefon çak
Loving Everything You Do
Yaptigin herseyi seviyorum
Cuz You Do It Well
Çünkü iyi yapiyorsun
Dont Know What You Got Me Thinkin
Beni düsündürdügünü bilmiyorsun
You Aint Even Tryina Play Me Boy
Benimle oynamaya kalkisma oglum
Cuz You're So Good, And You're So Fine
Çünkü çok iyisin, tatlisin
Got Me Sayin Crazy Things, Listen
Çilginca seyler söylüyorsun bana, Dinle

[Nakarat]

I Aint Ever Met A Man Like That
Hiç böylesi bir adamla karsilasmadim
I Aint Ever Fell So Far, So Fast
Hiç bu kadar derin, hiç bu kadar çabuk asik olmadim
You Can Turn Me On, Throw Me Off Track
Beni azdiriyorsun, yoldan çikartiyorsun
Boy You Do It, Do It
Adamim yapiyorsun, yapiyorsun
You Do It, Do It
Yapiyorsun, yapiyorsun
You're Doin It Well
Iyi yapiyorsun sen

Let Me Tell You How Its Gonna Go
Nasil olacagini sana söyleyeyim
You And Me, Gonna Need A Little Privacy
Sen ve ben, biraz yalniz kalmaya ihtiyacimiz var
I Dont Wanna Do The Dance, No Do-Si-Do
Dans etmek istemiyorum, Do-Si-Do'ya gerek yok
I need A One Woman Man 7 Days A Week
Benim haftanin yedi gününü tek kadinla geçiren erkege ihtiyacim var
Quit Tryina Play It Cool
Havali takilmayi birak
Boy Make Your Move
Hamleni yap
I Told You How It Is
Nasil oldugunu söyledim
Nothin To Lose
Kaybedecek hiçbirseyin yok
You Been Starin Over Here All Night For Free
Buraya bakip durdun tüm gece boyunca
And I Aint Takin No Cash Or Credit, Just A Guarantee
Ve nakit veya kredi kartindan bahsetmiyorum, sadece bir garanti
There Aint Nobody Else But Me Boy
Senden baskasi yok oglum
You Aint Even Tryina Play Me Boy
Benimle oynamaya kalkisma oglum
Cuz You're So Good, And You're So Fine
Çünkü çok iyisin, tatlisin
Got Me Sayin Crazy Things, Listen
Çilginca seyler söylüyorsun bana, Dinle

[Nakarat]
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=5dnTLx4XQDI]
Do It Well türkçesi, Do It Well çeviri, Do It Well Türkçesi, Do It Well türkçe çevirisi, Do It Well şarkısının çevirisi, Do It Well şarkı çevirisi, Do It Well şarkı sözü, Do It Well şarkı sözü çevirisi, Do It Well video klibi, Do It Well klip izle, Do It Well cümle çevirisi, Do It Well canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder