İngilizce Türkçe Sözlük







17 Ağustos 2012 Cuma

Madonna Fever Türkçe şarkı çeviri

Madonna Fever Türkçe şarkı çeviri Madonna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Fever hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


You give me fever-sen benim atesimi yükseltiyorsun
Never know how much I love you-seni ne kadar çok sevdigimi bilemezsin
Never know how much I care-seni ne kadar umursadigimi bilemezsin
When you put your arms around me-kolarinla beni sardigin zaman
I get a fever that's so hard to bear-atesim yükseliyor ve katlanmakta zorlaniyorum
Listen to me baby, hear every word I say-bebegim beni dinle,her kelimemi duy
No one can love you the way I do-seni benim kadar kimse sevemez
'Cause they don't know how to love you my way-çünkü benim nasil sevdigimi bilmiyorlar

Chorus:
You give me fever, when you kiss me-beni öptügünde atesimi yükseltiyorsun
Fever when you hold me tight-beni sikica sardiginda atesleniyorum
Fever in the morning-atesleniyorum sabahlari
Fever all through the night-atesleniyorum geceye dogru...

Sun lights up the daytime-günes gündüzleri aydinlatir
Moon lights up the night-ay geceleri aydinlatir
My eyes light up when you call my name-sen beni arayinca gözlerim parlar
'Cause I know you're gonna treat me right-çünkü senin bana dogru davranacagini bilirim

Bless my soul I love you, take this heart away-benim ruhum seni seviyor,bu kalbi disari çikar
Take these arms I'll never use-asla kullanamayacagim bu kollari al
And just believe in what my lips have to say-ve dudaklarimin ne söyledigine sadece inan.

(chorus)
Everybody's got the fever-herkesin atesi vardir.
That is something you should know-bu bilmen gereken birsey
Fever isn't such a new scene-ates yeni bir sahne degildir
Fever started long ago-atesim uzun zaman önce basladi

You give me fever, fever-atesimi yükseltiyorsun.atesimi
You give me, you give me feveratesimi yükseltiyorsun

(chorus)
Romeo loved Juliet-Romeo Juliet'i sevdi.
Juliet, she felt the same-Juliet aynisini hisseti
When he put his arms around her-o onu kollariyla sardiginda
He said Julie baby, you're my flame-o julie'ye "bebegim" dedi,"sen benim atesimsin"
He gave her fever-o onun atesini yükeltti

Sun lights up the daytime-günes gündüzleri aydinlatir
Moon lights up the night-ay geceleri aydinlatir
My eyes light up when you call my name-sen beni arayinca gözlerim parlar
'Cause I know you're gonna treat me right-çünkü senin bana dogru davranacagini bilirim

(chorus)
Fever, with his kisses-onun öpücükleriyle
Fever when he holds me tight-beni sikica sardiginda atesim yükseliyor
Everybody's got the fever-herkesin atesi vardir.
That is something you should know-bu bilmen gereken birsey
Fever isn't such a new scene-ates yeni bir sahne degildir
Fever started long ago-atesim uzun zaman önce basladi

Captain Smith and Pocahontas-Kaptan Smith ve Pocahontas
Had a very mad affair-çilginca bir iliskileri vardi.
When her daddy tried to kill him-babasi onu öldürmeyi denediginde
She said, daddy oh don't you dare-o "babacigim anlamiyor musun
He gives me fever-"o benim atesimi çikariyor"dedi.
With his kisses-"öpücükleriyle"
Fever when he holds me tight-"beni sikica sardiginda atesim yükseliyor"
Fever, I'm his Misses-"ben onun kadiniyim"
Daddy, won't you treat him right"-"babacigim sen ona dogru davranmiyorsun"

Fever, when you kiss them-atesi yükselir onlari öptügünde
Fever, if you live and learn-atesi yükselir,yasar ve ögrenirsen
Fever, 'til you sizzle-kizarana kadar atesin yükselir
What a lovely way to burn -ne yalnizca bir yol kizarmak için...
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=rBjw9qqyk8I]
Fever türkçesi, Fever çeviri, Fever Türkçesi, Fever türkçe çevirisi, Fever şarkısının çevirisi, Fever şarkı çevirisi, Fever şarkı sözü, Fever şarkı sözü çevirisi, Fever video klibi, Fever klip izle, Fever cümle çevirisi, Fever canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder