İngilizce Türkçe Sözlük







4 Haziran 2021 Cuma

Isak Danielson – Religion İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

Can we say goodbye to
– Veda edebilir miyiz
To the lies you told
– # Söylediğin yalanlara #
You know I’m wiser
– Daha akıllı olduğumu biliyorsun.
I’ve been here before
– Daha önce de buradaydım.
I believed your stories
– Hikayelerine inandım.
At least the blind in me
– En azından içimdeki kör
You gave my eyes what they wanted to see
– Gözlerime görmek istediklerini verdin.

I’ve lost my reality
– Gerçekliğimi kaybettim
I’ve lost everything in me
– İçimdeki her şeyi kaybettim

You act like you’re God
– Sen Tanrı değilsin
And you’re trying too hard
– Ve sen çok uğraşıyorsun
But I need it
– Ama buna ihtiyacım var
I was supposed to believe her
– Ona inanmam gerekiyordu.
Now I’m back to believing
– Şimdi inanmaya geri döndüm

I’m trying to be smart
– Akıllı olmaya çalışıyorum
With a stake through the heart that I’m feeling
– Kalbimde bir kazık ile hissediyorum
Turning into addiction
– Bağımlılığa dönüşme
Praying in your religion
– Dininizde dua etmek
Religion
– Din

Future doesn’t matter
– Gelecek önemli değil
I’d give it up for you
– Senin için vazgeçerdim.
Even though I know that you’d never do
– Bunu asla yapamayacağını bilmeme rağmen
You know your power
– Güç biliyorsun
And I know it too
– Ve ben de biliyorum
I’ll end up in fire
– Sonunda yanacağım
Burning with you
– Seninle yanıyorum

I’ve lost my reality
– Gerçekliğimi kaybettim
I’ve lost everything in me
– İçimdeki her şeyi kaybettim

You act like you’re God
– Sen Tanrı değilsin
And you’re trying too hard
– Ve sen çok uğraşıyorsun
But I need it
– Ama buna ihtiyacım var
I was supposed to believe her
– Ona inanmam gerekiyordu.
Now I’m back to believing
– Şimdi inanmaya geri döndüm

I’m trying to be smart
– Akıllı olmaya çalışıyorum
With a stake through the heart that I’m feeling
– Kalbimde bir kazık ile hissediyorum
Turning into addiction
– Bağımlılığa dönüşme
Praying in your religion
– Dininizde dua etmek
Religion
– Din

You act like you’re God
– Sen Tanrı değilsin
And you’re trying too hard
– Ve sen çok uğraşıyorsun
But I need it
– Ama buna ihtiyacım var
I was supposed to believe her
– Ona inanmam gerekiyordu.
Now I’m back to believing
– Şimdi inanmaya geri döndüm

I’m trying to be smart
– Akıllı olmaya çalışıyorum
With a stake through the heart that I’m feeling
– Kalbimde bir kazık ile hissediyorum
Turning into addiction
– Bağımlılığa dönüşme
Praying in your religion
– Dininizde dua etmek
Religion
– Din

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder