İngilizce Türkçe Sözlük







16 Haziran 2021 Çarşamba

Mitski – Nobody İngilizce Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

My God, I’m so lonely
– Tanrım, çok yalnızım
So I open the window
– Bu yüzden pencereyi açıyorum
To hear sounds of people
– İnsanların seslerini duymak
To hear sounds of people
– İnsanların seslerini duymak

Venus, planet of love
– Venüs, aşk gezegeni
Was destroyed by global warming
– Küresel ısınma tarafından tahrip edildi
Did its people want too much too?
– Halkı da çok mu istedi?
Did its people want too much?
– Halkı çok mu istedi?

And I don’t want your pity
– Ve acımanı istemiyorum
I just want somebody near me
– Sadece yanımda birini istiyorum
Guess I’m a coward
– Sanırım ben bir korkağım
I just want to feel alright
– Sadece iyi hissetmek istiyorum.

And I know no one will save me
– Ve biliyorum ki kimse beni kurtaramayacak
I just need someone to kiss
– Sadece öpecek birine ihtiyacım var
Give me one good honest kiss
– Bana iyi bir dürüst öpücük ver
And I’ll be alright
– Ve ben iyi olacağım

Nobody, nobody, nobody
– Kimse, kimse, kimse
Nobody, nobody
– Hiç kimse, hiç kimse
Ooh, nobody, nobody, nobody
– Ooh, kimse, kimse, kimse

I’ve been big and small and
– Büyük ve küçüktüm ve
Big and small and
– Büyük ve küçük ve
Big and small again
– Yine büyük ve küçük
And still nobody wants me
– Ve hala kimse beni istemiyor
Still nobody wants me
– Hala kimse beni istemiyor

And I know no one will save me
– Ve biliyorum ki kimse beni kurtaramayacak
I’m just asking for a kiss
– Sadece bir öpücük istiyorum.
Give me one good movie kiss
– Bana iyi bir film öpücüğü ver
And I’ll be alright
– Ve ben iyi olacağım

Nobody, nobody, nobody
– Kimse, kimse, kimse
Nobody, nobody
– Hiç kimse, hiç kimse
Ooh, nobody, nobody
– Ooh, hiç kimse, hiç kimse
Nobody, nobody, nobody
– Kimse, kimse, kimse
Nobody, nobody, nobody, nobody
– Kimse, kimse, kimse, kimse
Nobody, nobody, nobody, nobody
– Kimse, kimse, kimse, kimse
Nobody, nobody, nobody, nobody
– Kimse, kimse, kimse, kimse
Nobody, nobody
– Hiç kimse, hiç kimse
Nobody, nobody
– Hiç kimse, hiç kimse
Nobody, nobody, no
– Kimse, kimse, hayır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder