İngilizce Türkçe Sözlük







1 Haziran 2021 Salı

Doja Cat – Kiss Me More ft. SZA Türkçe Çeviri ve Sözleri

blank

We hug and yes, we make love
And always just say “Goodnight” (la-la-la-la-la)
And we cuddle, sure I do love it
But I need your lips on mine

Evet sarılıyoruz ve evet, sevişiyoruz
Ve her zaman sadece “İyi geceler” diyoruz (la-la-la-la-la)
Ve sarılıyoruz, tabii ki hoşuma gidiyor
Ama dudaklarının dudaklarımın üzerinde olmasına ihtiyacım var

Can you kiss me more?
We’re so young, boy
We ain’t got nothin’ to lose, oh, oh
It’s just principle
Baby, hold me
‘Cause I like the way you groove, oh, oh

Beni daha çok öper misin?
Çok genciz, oğlum
Kaybedecek hiç bir şeyimiz yok, oh, oh
Bu sadece prensip
Bebeğim, tut beni
Çünkü konuşma şeklini seviyorum, oh, oh

Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, la-la-la-la
All on my tongue, I want it (la-la-la-la)
Boy, you write your name, I can do the same
Ooh, I love the taste, la-la-la-la-la
All on my tongue, I want it

Oğlum, ismini yazıyorsun, aynısını ben de yapabilirim
Ooh, tadını seviyorum, la-la-la-la
Hepsini dilimin üzerinde, istiyorum (la-la-la-la)
Oğlum, ismini yazıyorsun, aynısını ben de yapabilirim
Ooh, tadını seviyorum, la-la-la-la
Hepsini dilimin üzerinde, istiyorum

I, I feel like fuckin’ somethin’
But we could be corny, fuck it
Sugar, I ain’t no dummy, dummy
I like to say, what if, but if
We could kiss and just cut the rubbish
Then I might be on to somethin’
I ain’t givin’ you one in public
I’m givin’ you…

Ben, bir şeyi sikiyormuş gibi hissediyorum
Ama banel olabiliriz, siktir et
Tatlım, aptal değilim, aptal
Ya, ama, demek isterdim
Öpüşüp boş yapmayı kesebiliriz
O zaman bir şeyin peşinde olabilirim
İnsan içinde hiç bir şey vermeyeceğim
Vermeyeceğim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder