İngilizce Türkçe Sözlük







19 Haziran 2021 Cumartesi

SKY-HI – To The First Japonca Şarkı Sözleri Türkçe Anlamları

あの日夢物語と笑われた その夢を超えるため走りだそう
– o gün bir rüya hikayesine güldüm ve görünüşe göre bu rüyayı aşmak için koşuyorum
風の音 雲の鼓動 空の向こう その先で会おう
– Rüzgarın sesi, bulutların çarpması, gökyüzünün diğer ucunda buluşacağız.

型破りでクレイジー? 上等だ
– sıradışı ve çılgın mı? iyi bir seçim.
ハナからニュースタンダード
– Yeni standarda Hana
責任者を呼びな
– yetkili adamı Ara.
色の見えない言葉
– Görünmez renk kelimeleri
聞き飽きたよ
– dinlemekten yoruldum.

居場所がない 行く当てもない
– öyle bir yer yok. gidecek bir yerim yok.
なら自分で作るさ 何でもアリ
– o zaman kendim yaparım. ne istersen, karıncalar.
お前の物差しじゃ測れやしない
– senin ölçerin ile ölçemem.
さぁもう行くぜ 君はどうしたい?
– Haydi, gidelim. Ne istersiniz?

It’s not too late
– Çok geç değil
Never too late to start
– Başlamak için asla geç değildir
逃げやしないさ
– kaçmayacağım.
It’s not too late
– Çok geç değil
Never too late to fly
– Uçmak için asla geç değildir
Please don’t waste my time
– Lütfen zamanımı boşa harcama.
どうせ跳ぶなら高く
– her neyse, eğer yüksek atlarsan
ほかの奴らじゃ 到底追いつけないくらい
– başka kimse yetişemez.
I’m ready to go ぶち破ろう
– Gitmeye hazırım
君と
– seninle beraber.

I know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyorum
その炎を燃やせ
– Alevi yak.
I know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyorum
怖くても進め
– korksan bile devam et.
I know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyorum

何者でもない 蛹のバタフライ
– Pupa kelebek
ここじゃ終われない 終わる気すらない
– burada bitiremem. burada bitiremem.


ゴールなんて見えない 果てないこの旅
– benim için bir amaç göremiyorum. bu yolculuk sonsuzdur.
君と俺の行く先なら同じ
– sen ve ben aynı yere gidiyoruz.
どんな過去があっても今日がスタート
– geçmiş ne olursa olsun, bugün başlıyor.
馴れ合いはno でもnever leave you alone
– Hayır olsak bile, seni asla yalnız bırakmayacağız
怖くなんてないわけがない だけど止まれない
– korkmama imkan yok, ama duramıyorum.
君と俺の生きた意味を 空の果てに刻もう
– Sen ve ben anlamını gökyüzünün sonuna kadar keselim

It’s not too late
– Çok geç değil
Never too late to start
– Başlamak için asla geç değildir
待てやしないさ
– bekleyemem.
It’s not too late
– Çok geç değil
Never too late to fly
– Uçmak için asla geç değildir
Please don’t waste my time
– Lütfen zamanımı boşa harcama.
放物線を描く
– Bir parabol çizin
流れ星を掴むように空を駆ける
– Gökyüzünde kayan bir yıldız gibi koş
Now I gotta go ぶちかまそう
– Şimdi gitmeliyim, gitmeliyim, gitmeliyim, gitmeliyim, gitmeliyim, gitmeliyim, gitmeliyim
君と
– seninle beraber.

I know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyorum
その炎を燃やせ
– Alevi yak.
I know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyorum
怖くても進め
– korksan bile devam et.
I know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyorum

We know this is the only way
– Bunun tek yol olduğunu biliyoruz
その炎を燃やせ
– Alevi yak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder