İngilizce Türkçe Sözlük







21 Ocak 2018 Pazar

CliQ – Wavey (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 10

Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey

Sarhoş ol
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen
Sarhoş ol
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen

So let me tell you like this
I’m who you’re looking for, I’m the wiz
You ain’t seen another like this
There ain’t no one to do what I did
There ain’t no one to do it like I
I changed the game, I changed your whole life
I’m irreplaceable, that’s no lie
Been toking on the grade I’m so high

Bana bundan hoşlandığını söyle
Ben aradığın kişiyim, ben bir dehayım
Böylesini göremezsin
Benim yaptığımı yapan yok
Benim gibisini yapan yok
Oyunu bozdum,tüm hayatını değiştirdim
Benim yerim doldurulamaz, yalan yok
Sınıfta bile dumanlanıyordum çok sarhoşum

Stamina
Hit a quick a pose for the camera
Why you sittin’ down you an amateur
I don’t play about
Bring out the next challenger

Yaşama gücü
Kamera için çabuk bir poz ver
Neden amatör gibi oturuyorsun
Oyun falan oynamıyorum
Bir sonraki meydan okuyan gelsin

Stamina
Hit a quick a pose for the camera
Why you sittin’ down you an amateur
I don’t play about
Bring out the next challenger

Yaşama gücü
Kamera için çabuk bir poz ver
Neden amatör gibi oturuyorsun
Oyun falan oynamıyorum
Bir sonraki meydan okuyan gelsin

Ima make you get
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey

Sarhoş edeceğim seni
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen
Sarhoş ol
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen

So let me tell you like this
I’m who you’re looking for, I’m the wiz
I am the littest girl up in here
Came on my own I buy my own drinks
He wanna take me home oh he wish
Bad gyal inna London
Two two twerk gas up the mandem
Go work at 8 in the morning

Bana bundan hoşlandığını söyle
Ben aradığın kişiyim, ben bir dehayım
Buralardaki en minik kızım
Kendi çabamla buralara geldim kendi içkilerimi kendim alırım
Beni evine atmak istiyor ah rüyasında görür
Kötü kız Londra’da
İki twerk yapmak milleti coşturuyor
Sabah 8 de işe gidiyorsun

Beat strong
Bassline bumping my feet gone
Outere grinding on people
DJ hit a wheel up for the sequel

Ritim güçlü
Bass ayaklarımı yerden kesti
İnsanları öğütüyor
Dj devam etsin diye havaya soktu

Ima make you get
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey

Sarhoş edeceğim seni
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen
Sarhoş ol
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen

Ima make you get
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey
Get high
Get lit
Get drunk
Get wavey
Get wavey

Sarhoş edeceğim seni
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen
Sarhoş ol
Kafayı bul
Kendinden geç
Hareketlen
Hareketlen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder