İngilizce Türkçe Sözlük







30 Ocak 2018 Salı

For You Türkçe çevirisi

In your eyes, I’m alive
Gözlerinde, hayattayım
Inside you’re beautiful
İçinde de,çok güzelsin
Something so unusual in your eyes
Gözlerinde çok garip bir şey var
I know I’m home (yeah)
Evde olduğumu biliyorum
Every tear, every fear
Her gözyaşı, her korku
Gone with the thought of you
Seni düşünmemle yok oldu
Changing what I thought I knew
Bildiğimi düşündüğüm şey değişti
I’ll be yours for a thousand lives
Binlerce yaşamım da olsa senin olacağım

I’m free as a bird when I’m flying in your cage
Senin kafesinin içindeyken bir kuş gibi özgürüm
I’m diving in deep and I’m riding with no brakes
Derinlere dalıyorum ve frensiz gidiyorum
And I’m bleeding in love, you’re swimming in my veins
Aşk kanıyorum ve damarlarımda yüzüyorsun
You got me now
Beni kaptın

Been waiting for a lifetime for you
Senin için bir hayat boyu bekledim
Been breaking for a lifetime for you
Senin için bir hayat boyu kırıldım
Wasn’t lookin’ for love ’til I found you (oh na-na, ayy)
Seni bulana kadar aşk için bakınmıyorum
For love, ’til I found you (oh)
Seni bulana kadar aşk için…

[Liam Payne:]
Skin to skin
Tenden tene
Breathe me in
Beni içine çek
Feeling your kiss on me
Öpücüğünü üzerimde hissediyorum
Lips are made of ecstasy
Dudaklar zevkten yapılma
I’ll be yours for a thousand nights
Binlerce gece senin olacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder