İngilizce Türkçe Sözlük







11 Ocak 2018 Perşembe

Ramz – Barking (Türkçe Çevirisi) (Çeviri)

Görüntülenme: 10

Yeah yeah yeah yeah yeah
Mokuba Lives
Yeah yeah yeah yeah yeah

I might link my ting from Barking
Barking’den aranıyorum
7am in the morning
Sabah saat 7’de
She’s callin’, I’m yawnin’
O arıyor, ben esniyorum
She’s jarrin’, no stallin’
Durmaksızın çaldırıyor x4

I’m icey, I got a tick from my head to my feet, that’s Nike
Buz gibiyim, kafamdan ayak ucuma kadar damgalanmışım, Bu Nike’la
And that’s pricey
Ve bu pahalı
Them guys over there they ain’t like me
Oradaki çocuklar benim gibi değiller
I got a Portuguese ting not wifey
Portekizce olan bir şey değil karıcıgım (Dünyanın en saçma cümlesi olabilir, çeviremedim)
She said my temper’s tiny
Öfkemin çok hızlı gelip geçtiğini söyledi
I got two different worlds like Miley
Miley gibi iki farklı dünyam var
You hit me up that’s unlikely
Bana vurmak o kadar da zor değil
But I walked in the rain with a fresh trim
Ama yağmur altında yeni bir süsle yürüdüm
Showing my Colgate teeth
Colgate dişlerimi gösteriyorum
Yeah they’re looking like me
Evet onlar benim gibi görünüyorlar
Saying “can I get a pic for the gram, just like AJ T”
Dediki ‘Bir foto alabilir miyim, tıpkı AJ T gibi’
No wonder they hate on me
Benden nefret ettiklerine şüphe yok
‘Cause I’m making P’s and they see these clothes
Çünkü Ben P’s’den giyiniyorum ve onlar bu elbiseleri görüyorlar
Yeah I get ’em for free
Evet bunları bedavaya aldım

I might link my ting from Barking
Barking’den aranıyorum
7am in the morning
Sabah saat 7’de
She’s callin’, I’m yawnin’
O arıyor, ben esniyorum
She’s jarrin’, no stallin’
Durmaksızın çaldırıyor x4

Many guys, many many many guys
Çok fazla adam, çok çok çok adam
Hate me and it’s, true too bad
Benden nefret ediyorlar ve bunun dogru olması çok kötü
I just stunt on you, too bad I don’t look like you
Sadece seni dürtüyorum, çok kötü senin gibi gözükmüyorum
Like many many many guys
Tıpkı bir çok çok çok adam gibi
Hate me and it’s, true too bad
Benden nefret ediyorlar ve bunun dogru olması çok kötü
I just stunt on you, too bad I don’t look like you
Sadece seni dürtüyorum, çok kötü senin gibi gözükmüyorum

I might link my ting from Barking
Barking’den aranıyorum
7am in the morning
Sabah saat 7’de
She’s callin’, I’m yawnin’
O arıyor, ben esniyorum
She’s jarrin’, no stallin’
Durmaksızın çaldırıyor x4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder