İngilizce Türkçe Sözlük







9 Ocak 2018 Salı

Meg Myers – Parade ( Türkçe Çeviri ) (Çeviri)

Görüntülenme: 8

He looks at me but I look away
O bana bakardı ama bende uzaklara bakardım
He is my secret lover, I’m his parade
O benim gizli sevgilim, ben onun geçitiyim
No, I won’t die alone
Hayır yalnız ölmeyecegim
No, I can’t let it show
Hayır sana göstermesine izin vermem

‘Cause I really love you, baby
Çünkü seni asla sevmeyecegim bebegim
But I’ll never love you, baby
Ama seni asla sevmeyecegim bebegim
Yeah, you’re more than enough, it’s crazy
Evet gereginden fazlası bu delilik
But I’ll never love you, baby
Fakat bebegim seni asla sevmeyecegim

He kisses me but I turn away
O beni öperde ben uzaklaşırdım
He is all I ever wanted, I count the days
O benin istedigim herşeydi, ben günleri sayardım
No, I won’t die alone
Hayır yalnız ölmeyecegim
No, I can’t let it show
Hayır sana göstermesine izin vermem

‘Cause I really love you, baby
Çünkü seni asla sevmeyecegim bebegim
But I’ll never love you, baby
Ama seni asla sevmeyecegim bebegim
Yeah, you’re more than enough, it’s crazy
Evet gereginden fazlası bu delilik
But I’ll never love you, baby
Fakat bebegim seni asla sevmeyecegim

Geçit Töreni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder