İngilizce Türkçe Sözlük







10 Ocak 2018 Çarşamba

The Weeknd – True Colors (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 12

Tell me the truth
Bana gerçeği söyle
Baby girl, who else been with you
Baby girl benden başka kiminle aynı yatağa girdin?
It’s gon’ come to my attention either way, yeah
Cevabın her ne olursa olsun ilgimi çekecek
And I understand
Ve anlıyorum
Baby girl, we all had a past
Baby girl hepimizin bir yaşanmış olayı vardı
I’d much rather hear the truth come straight from you
Ama gerçeğin direk senin ağzından çıkmasını daha çok yeğlerim

So if I love you
O yüzden eğer seni seversem
It’d be just for you
Bir tek seni severim
So when I’m touching you
O yüzden vücuduna dokunduğumda
Can I trust in you
Sana güvenebilir miyim?
Can I trust in you, oh baby
Başka birine siktirmeyeceğine sana güvenebilir miyim?

Girl, come show me your true colors
Kızım bana iç yüzünü göster
Paint me a picture with your true colors
Bana içini dışını anlatan yalanlarınla bir resim yap
These are the questions of a new lover
Bunlar yeni bir sevgilinin soruları
True colors, true colors
Gerçek yüzünü, gerçek yüzünü
Girl, come show me your true colors
Kızım bana gerçek yüzünü göster
Paint me a picture with your true colors
Bana yaptığın en boktan şeylerini anlatan yalanlarınla bir resim yap
These are confessions of a new lover
Bunlar yeni bir sevgilinin itirafları
True colors, true colors
Gerçek yüzünü, gerçek yüzünü

What’s done is done – now that I’m the only one
Şimdi bir tek ben olduğuma göre olan oldu
If you tell me I’ll accept what you’ve been through, oh yeah
Eğer bana itiraf edersen yaşayıp geçirdiğin şeyleri kabulleneceğim
And I don’t believe all this inconsistency
Ve tüm bu söylenilen tutarsızlıklara inanmıyorum
I’ve been hearing different stories about you
Senin hakkında çok farklı hikayeler duyuyordum

So if I love you
O yüzden eğer seni seversem
It’d be just for you
Sevgim bir tek seni için olur
So when I’m touching you
O yüzden vücuduna dokunduğumda
Can I trust in you
Sana güvenebilir miyim?
Can I trust in you, oh babe
Sana güvenebilir miyim?

Girl, come show me your true colors
Kızım bana iç yüzünü göster
Paint me a picture with your true colors
Bana iç yüzünle bir resim çiz
These are the questions of a new lover
Bunlar sadece yeni bir sevgilinin soruları
True colors, true colors
Gerçek yüzünü, gerçek yüzünü
Girl, come show me your true colors
Kızım bana gerçek yüzünü göster
Paint me a picture with your true colors
Bana gerçek yüzünle bir resim çiz
These are confessions of a new lover
Bunlar sadece yeni bir sevgilinin itirafları
True colors
Gerçek yüzünü

Baby, show me you’re a keeper
Bebeğim bana ömrün boyunca sadece bir adamı seven kadın olduğunu göster
It’s been hard for me to keep up
Sürdürmesi benim için çok zor oldu
You’ve been tryna keep me in the dark
Beni karanlıkta tutmaya çalışıyordun
But baby girl, I see you
Ama baby girl seni görüyorum
Baby, show me you’re a keeper
Bebeğim bana benimleyken başka adama siktirmeyecek bir kadın olduğunu göster
It’s been hard for me to keep up
Devam ettirmesi benim için çok zor oldu
You’ve been tryna keep me in the dark
Beni yalanlarından uzak tutmaya çalışıyordun
But baby girl, I see you
Ama baby girl senin iç yüzünü görebiliyorum

Girl, come show me your true colors
Kızım bana iç yüzünü göster
Paint me a picture with your true colors
Bana iç yüzünle bir resim çiz
These are the questions of a new lover
Bunlar sadece yeni bir sevgilinin soruları
True colors, true colors
Gerçek yüzünü, gerçek yüzünü
Girl, come show me your true colors
Kızım bana gerçek yüzünü göster
Paint me a picture with your true colors
Bana gerçek yüzünle bir resim çiz
These are confessions of a new lover
Bunlar sadece yeni bir sevgilinin itirafları
True colors, true colors
Gerçek yüzünü, gerçek yüzünü

The Weeknd’in House of Balloons, Thursday, Echoes of Silence ve Kiss Land albümlerindeki şarkıların hepsinin çevirilerini altta linkini attığım ana sayfamdan bulabilirsiniz.

https://www.muzikbuldum.com/author/yasin

The Noise EP. albümündeki şarkıların çevirisini bitirdim zamanı gelince siteye atarım, hata yapmış mıyım diye kontrol ediyorum. Bu şarkıdan sonra Kendrick’in yaptığı 2 tane şarkıyı, bir tane de The Weeknd’in düet olarak girdiği bir şarkıyı yükleyeceğim. Eğer boş zaman bulabilirseniz çevirdiğim Trilogy şarkılarına tekrar bakın; bazılarını yaptığım çeviri hataları yüzünden, bazılarına da şarkıyı daha rahat anlamanız için yeniledim. Umarım yüklediğim şarkılar yeterince okunaklıdır ve çevirdiğim Türkçeden bir şeyler anlayabiliyorsunuzdur.

Çok daha önceden attığım BBTM ve Starboy albümlerindeki 4 tane şarkıyı görmediyseniz:

The Weeknd – Tell Your Friends (Türkçe Çeviri)

The Weeknd – Sidewalks (Feat. Kendrick Lamar) [Türkçe Çeviri]

The Weeknd – Prisoner (Feat. Lana Del Rey) [Türkçe Çeviri]

The Weeknd – Stargirl Interlude (Feat. Lana Del Rey) [Türkçe Çeviri]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder