İngilizce Türkçe Sözlük







3 Ocak 2018 Çarşamba

The Weeknd – King Of The Fall (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 7

Şarkı YouTube Video Link ——-> https://www.youtube.com/watch?v=ZXBcwyMUrcU

I’m addied up, addied up
Patlattım, patlattım
I just ate a plate for breakfast
Daha demin kahvaltı niyetine bir tabak dolusu adderal patlattım
Put it in a cup then I mixed it up with Texas
Bir bardağa koyup codeine ile karıştırdım
Chest feeling heavy like a midget on my necklace
Sanki kolyemde cüce varmış gibi göğsümü ağır hissediyorum
Bitches that we came with got all of your bitches jealous
Yanımızda gelen orospular hepinizin orospusunu kıskandırır
‘Bout to leave the crib with a couple of my pirates
İki üç korsanımla beraber mekandan ayrılmak üzereyiz(XO tayfası ile)
Driving by the streets we used to walk through like a triumph
Eskiden şampiyonlar gibi yürüdüğümüz sokaklardan sürüyoruz
Mix it in a potion like a science
Bilimmiş gibi şurup yapıyoruz
That liquid G diet got a nigga so quiet
O liquid G diet adamın sesini alır
‘Cause the shit so strong got me feeling like I’m dying
Çünkü o bok çok sert, sanki ölüyormuşum gibi hisettiriyor
The shit so raw nothing else can get me higher
O bok çok taze, başka hiç bir şey kafamı bu kadar güzel yapamaz
Only time you see me’s when I’m balling with my niggas
Beni tek göreceğin zaman: zencilerimle para yaparken(tura çıkarken)
‘Cause my life too private, my ride too private
Çünkü hayatım çok özel, arabam çok özel
My flight too private, my shows so riot
Uçağım çok özel, gösterilerim çok kıyak
My jaw so tired, I go all night in my city to the fall
Çenem çok yorgun, sonbahar bitesiye tüm gece turlara kadar çıkarım
Then it’s time for me to fly out
Bitince de ayrılmam için zaman gelmiştir
I got a girl at home even though she ain’t mine yet
Henüz benim olmasa da evimde bekleyen bir kız var

And she gon’ give it up ’cause she know I might like it
Ve o kız verecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız götünü bana verecek çünkü sevebileceğimi biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız  verecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız  verecek çünkü sevebileceğimi biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız  verecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
Baby girl, you know I like, baby, you know just what I like
Baby girl, neyden hoşlandığımı biliyorsun, bebeğim sen benim neyden hoşlandığımı biliyorsun
Baby, you know what I like, like, like, like, like
Bebeğim, sen neyi sevdiğimi biliyorsun

Don’t be mad, let her get hers
Sinirlenme, bırak kız işini yapsın
Don’t be mad, let her get hers
Kızma, rahat bırak da kız işini yapsın
She make her own luck, she don’t give a fuck
Kendi şansını kendisi yaratıyor, kızın hiç sikinde değil
She tryna have fun, take a break from the love
Eğlenmek istiyor, aşktan mola vermek istiyor(ciddi ilişki istemiyor, sadece sikişmek)
Man your girl so bad let me get her
Birader senin kızın çok iyi, almama izin ver
Your girl so bad let me get her
Senin kızın çok iyi, onu denememe izin ver
I make my own luck, I make that pussy talk
Kendi şansımı kendim yaratırım, ben onun amcığını konuştururum(o kadar zevk veririm ki konuştururum)

On call to the fall, he can like it or not
Ta ki beni sonbahar çağırasıya kadar; o adam beğenir yada beğenmez, hiç sikimde değil
Nigga back the fuck up
Orospu çocuğu geri adım at(yeni başarısını beğenmeyen kişilere diyor)
If you ain’t with me motherfucker you against me
Eğer benimle değilsen bana karşısın göt herif(eğer XO’dan tarafa değilsen siktir git)
If you ain’t complimenting, nigga, you offending
Eğer övgü göstermiyorsan, orospu çocuğu, sen inciticisin
I been out here last year wasting hella time
Ben geçen yıl burada boş zamanı harcıyordum
XO is the only time invested
Zaman harcamaya değecek tek şey XO
Them fall shows every year like a birthday
O yaptığım sonbahar gösterileri doğum günüymüş gibi geldi
And I’mma do it every year in my birthplace
Ve her yıl doğduğum yerde yapmaya devam edeceğim(Toronto)
And I ain’t been this gone since Thursday
Ve Thursday’den bu yana kafam hiç bu kadar güzel değildi
I never said that I’d be sober in the first place
Thursday’i yaparken asla ”Ayık olacağım” diye bir şey söylememiştim

And she gon’ give it up ’cause she know I might like it
Ve o kız verecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız götünü bana verecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kızverecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız götünü verecek çünkü hoşuma gidebileceğini biliyor
She gon’ give it up ’cause she know I might like it
O kız bana verecek çünkü sevebileceğimi biliyor
Baby girl, you know I like,
Baby girl, sen neyi sevdiğimi biliyorsun
Baby, you know just what I like
Bebeğim, sen ne istediğimi tam biliyorsun
Baby, you know what I like, like, like, like, like
Bebeğim, sen neyi sevdiğimi biliyorsun

Baby girl, you know I like,
Baby girl, sen neyi sevdiğimi biliyorsun
Baby, you know just what I like
Bebeğim sen ne istediğimi tam biliyorsun

I just passed that “nigga fell off” stage
Daha yeni ”düşüş” safhasını geçtim
Just sold out the O2 at my own pace
Daha yeni İngiltere’de olan, içine 20.000 kişi alan Arena O2 Stadyumu kendi gösterim için sattım
I can say that I’m attached to nobody
Kimseye bağımlı olmadığımı söyleyebilirim
I’ve been getting paper while these niggas tryna stop me
Bu piçler beni durdurmaya çalışırken ben para kazanıyordum
Shout my nigga Doc, that’s a mentor
Doc McKinney’e sesleniyorum, o adam tam bir kılavuz
Had some bad business, nothing personal
Biraz sorun yaşadık, ama kişisel bir şey değildi
But now the word out that we back
Ama şimdi tekrar birleştik lafı yayıldığına göre
On some young Quincy Jones, dark skin Michael Jackson
On some young Quincy Jones, dark skin Michael Jackson(en alta bakın)
And these the motherfuckers that they packaged
Ve paketledikleri şey bu piçler
Their new shit, all be sounding like my past shit
O piçlerin yeni şeyleri tıpkı eski şeylerime benziyor
Bring your girl to my show give her floor seats
Senin sevgilini gösterime getirip sahne önünde oturturum
Then she go downtown like she owe me
Daha sonra bana borcu varmış gibi saksoya yatar
XO, XO, XO, mix it up, pour it up, take it down slow
XO, XO, XO, karıştır, dök, midene yavaştan indir
This my sound, nigga fuck your sound
Bu benim sesim, nigga senin sesini sikeyim
Did it from the ground, ask around, bitch
Sıfırdan yaptım, herkese sor göt
When I touch down I’mma shake shit up
Zemine dokununca etrafı sallayacağım
Fuck a new man, I’mma break it up
Yeni adamı sikeyim, ilişkinizi bitireceğim
He can come back when I go on the road
Ben yola çıkınca geri gelebilir
But that pussy mine for the next three months
Ama o amcığın üç ay boyunca benim
‘Cause the kid back, kid back, kid back
Çünkü çocuk geri döndü, çocuk geri döndü, geri döndü
Cop ten whips for my niggas when we land
İndiğimizde zencilerime on tane araba alacağız
Queen Street nigga making money overseas
Queen Street zencisi(kendisi) denizlerin ötesinde para yapıyor(İngilterede O2 Stadyumunda)
Had a few more debts, I’mma pay it all in cash
Biraz daha borcum kaldı, hepsini nakit ödeyeceğim
Shout out XO, shout out to the boy broke bread on tour, man it’s all love now
XO tayfasına sesleniyorum, Drake’e sesleniyorum, birader şimdi her şey aşk
Shout out my nigga Stix, doing good in these streets
Stix’e sesleniyorum, bu sokaklarda iyi geçiniyormuş – shout out = selam vermek
Bet he popping more bottles than us right now
Her iddiasına girerim bizden daha da çok içki içiyordur şimdi
Reason why they stressing
Stres yapmaları bu yüzden
City never sunny when the kid come through with more niggas than Apollo
Çocuğun teki Apollo’daki zencilerden daha başarılı olunca şehir güneş görmez
But ain’t shit funny, can’t nobody stop me
Ama bunun komik bir tarafı yok, kimse beni durduramaz
All my hoes are trained I make all of them swallow
Tüm orospularım eğitimli, işim bitince ben hepsine yuttururum

[Outro]
All of them swallow, all of them swallow, all of them swallow I make all of them swallow
Hepsine yuttururum, hepsine yuttururum, hepsine yuttururum, hepsine dölümü yuttururum
All of them swallow, all of them swallow, all of them swallow, I make all of them swallow.
Hepsine yuttururum, hepsine dölümü yuttururum, hepsine yuttururum, hepsine yuttururum
All of them swallow, all of them swallow, all of them swallow, I make all of them swallow
Hepsine yuttururum, hepsine yuttururum, hepsine dölümü yuttururum, hepsine yuttururum
All of, all of, all of them swallow, all of them swallow, I make all of them swallow
Onlarla işim bittince hepsine boşaldığım şeyi yuttururum

Doc McKinney, The Weeknd’in birçok şarkısını nasıl imal ettiyse Quincy Jones da Michael Jackson’nın şarkılarını öyle imal etti. The Weeknd burada Doc McKinney ile arasında olan ilişkiyi Quincy Jones ve Michael Jackson’ın arasındaki ilişkiye benzetiyor, tek fark: The Weeknd’in ten rengi M.J.nin(cilt hastalığı çıktıktan sonra) ten renginden daha koyu olmasıydı.

O2 Stadyumu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder